Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^Nukkuisit laput silmillä. Minä näen unta lähinnä sotilassoittokunnista tai sitten siitä, että hakkaan ihmisiä jonkun kummallisen raivon vallassa.
Mullakin on joskus ollut noita hakkaamisunia. Ne on ihan älyttömän pelottavia. Herätessä aina miettii et mistä ihmeestä tollaset unet puskee.

^Nukkuisit laput silmillä. Minä näen unta lähinnä sotilassoittokunnista tai sitten siitä, että hakkaan ihmisiä jonkun kummallisen raivon vallassa.
Mäkin näen noita hakkausunia. Myöskin välillä todella sadistisia unia, ja sitten sellaisia, joissa joku hirviö puree mua niin että saan siitä "tartunnan" ja sitten koitan tuloksetta tappaa itseni ennenkuin itse muutun samanlaiseksi.

Mutta ne kyseenalaiset unet pakkislaisista ovat tainneet kaikki olla sellaisista, jotka olen tavannut livenä.

Mullakin on joskus ollut noita hakkaamisunia. Ne on ihan älyttömän pelottavia. Herätessä aina miettii et mistä ihmeestä tollaset unet puskee.

Pelottavinta niissä minun kohdallani on, että ne hakattavat ovat yleensä lähiomaisia. Pari kertaa olen aamulla melkein tärissyt pelosta tuollaisen jälkeen. Eivätkä nuo mitenkään harvinaisia ole. Johtuisiko tämä siitä, että minun on ollut vaikeaa purkaa vitutusta sun muuta muille, joten se sitten näkyy unissa?

Tuhmia. Useammastakin. En kerro, keistä ;)

lech.gif

Deal! :D Nyt pandan pitää kyllä mennä nukkumaan, jaksaa taas huomenna temmeltää!

ps. Leijona, bring it!

katso liitettä 69243

I don't scare you!
fight-cat-1.jpg

Mä muistan vieläkin lapsuudestani erään painajaisen missä kaverin äiti jahtasi minua ja yritti tappaa. Uni oli ruskeavalkoinen (sellainen vanhan valokuvan sävyinen) ja muistan piiloutuneeni pöydän alle. Pöydän alla sit mietin et voi ei, Noora (jonka äiti siis jahtasi mua) ei varmaan pääse leikkimään huomenna :D

Olen tissutellut 3/4 pulloa punkkua tässä päivän aikana... Hups.

Pelottavinta niissä minun kohdallani on, että ne hakattavat ovat yleensä lähiomaisia. Pari kertaa olen aamulla melkein tärissyt pelosta tuollaisen jälkeen. Eivätkä nuo mitenkään harvinaisia ole. Johtuisiko tämä siitä, että minun on ollut vaikeaa purkaa vitutusta sun muuta muille, joten se sitten näkyy unissa?
Olen minäkin ampunut isääni unessa. Mahdollisesti ne voi viitata siihen että et osaa purkaa nekatiivisia tunteita muille, se selittäisi omat unenikin. Harvemmin sitä vissiin ihan tuntemattomia unissaan näkee.

Olen minäkin ampunut isääni unessa. Mahdollisesti ne voi viitata siihen että et osaa purkaa nekatiivisia tunteita muille, se selittäisi omat unenikin. Harvemmin sitä vissiin ihan tuntemattomia unissaan näkee.

No sitähän minäkin olen ajatellut. Minä en osaa kasvotusten mistään ikävästä edes vanhemmilleni puhua, joten voi olla, että se sitten heijastuu uniin. Yksi vaihtoehto on myös, että paikkani olisi oikeasti hullujenhuoneella.

No sitähän minäkin olen ajatellut. Minä en osaa kasvotusten mistään ikävästä edes vanhemmilleni puhua, joten voi olla, että se sitten heijastuu uniin. Yksi vaihtoehto on myös, että paikkani olisi oikeasti hullujenhuoneella.
Josko ei nyt vielä susta hullua tehtäis :D

Edit. Nyt unille... Huomenna kivaa touhua tiedossa. Hyvää yötä pakkiskansa :)

Hupsista. Olen niin sekaisin päästäni että menin itse kirjoittelemaan muiden mukana YLIAJALLA väärään threadiin. Poistin vain viestit, riittääköhän se vai pitäisikö antaa itselleen varoitus, ellei jopa banneja?

Back
Ylös Bottom