Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko löytynyt?

Maustoin pihvin ensin vahingossa broilermausteella, joten ne piti pestä ja maustaa uudelleen ennen paistamista. Hyvää kuitenkin tuli. Syödessä katselin Robin Hoodia.

Sorry...Nope...

Kanapihvistä tuli nälkä....

No nyt on kaadettava ittensä sänkyyn. Alkaa simmut lupsahtaa. Öitä.

Öitä kaikille! Täti lähtee nyt laittamaan itsensä unille öljytyin ajatuksin ja joululahjatoiveet mielessä :) Oli taas kerran ilo asioida kanssanne :haart:

Vähän vielä letkeetä musiikkia ja sit nukkumaan.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
No nyt on kaadettava ittensä sänkyyn. Alkaa simmut lupsahtaa. Öitä.

Ötyjä...

Ihan OK. AVA..".Heterolla latino tavalla". Niinkuin Radio Rockilla tavataan sanoa...:D

Öitä kaikille! Täti lähtee nyt laittamaan itsensä unille öljytyin ajatuksin ja joululahjatoiveet mielessä :) Oli taas kerran ilo asioida kanssanne :haart:

Ilo on meidän puolellamme...Ötyä...

Huomenta kaikille :) Hienonhieno päivä tulossa taas, etenkin kun näin pitkiltä yöunilta saa herätä töihin..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaksi viikkoa ja yksi päivä töitä jäljellä. Sitten pidän ansaitun loman. Eli kaksi päivää viikonlopun lisäksi.

Jaahas, taitaa lähteä Ikean patja vaihtoon. On sitten liian kova. Pari kuukautta nyt nukkunut tuolla ja huonosti tulee nukuttua. Viime yönä sitten olin rusauttanut selkäni pyöriessä ja nyt on alaselkä tulessa oikealta. Prkl.

When I woke up, I was like this...

11.jpg

Then I got a cup of coffee, and then I was like this...

2007_0538.jpg

Joku ihan selkeesti kirjautunut mun tunnuksilla ja kirjottanut kaikkee ihan höpöö :( Minä olen kiltti ja viaton :D
Ai enks mä jutellukkaa sun kanssa. Kun meillä oli, niin henkevääki :(

Back
Ylös Bottom