Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On täällä meiningit... Linjamiehiä ja naisia OT täynnä. Sitten vielä jotain rankaisumeininkiä tiedossa. Tepe yrittää saada naiset tunkemaan kieltä kurkkuunsa vedettyään ensin kallista kaviaaria öljytessään vartaloaan latinotavalla... Ja Tepe perskele, mulle oot velkaa mansikat ja shampanjat, ettäs tiiät.
Mitä se taas kiukuttelee siellä? Onko sut kokonaan jätetty leikeistä pois vai? :D

e. Hitto loppuu viisu kesken :(

Sen verran hienoa veisua hait, että pakko laittaa koko versiotakin..:)

[video]http://www.musicme.com/#/Sir-Elwoodin-Hiljaiset-V%C3%A4rit/titres/%C3%84l%C3%A4-Itke--Don't-Cry-No-Tears--t1291020.html?play=0724353247850-01_02[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Linjassa marssitaan kuin ellun kanat. Mä lähden kohta hakemaan pesäpallomailaa, isken siihen muutaman naulan pystyyn ja käyn hakkaamassa yhdeltä mulkerolta polvet paskaksi. Saattaa mennä pipo samaan läjään!

Sen verran hienoa veisua hait, että pakko laittaa koko versiotakin..:)

[video]http://www.musicme.com/#/Sir-Elwoodin-Hiljaiset-V%C3%A4rit/titres/%C3%84l%C3%A4-Itke--Don't-Cry-No-Tears--t1291020.html?play=0724353247850-01_02[/video]
Joo ehdottomasti yks Elwoodin parhaista viisuista.

AAAHH! kylläpä suihku ja sänky voi tuntua taivaalliselta! Hieroin itseeni macadamia öljyä ja kylläpä tuoksuu pähkinäiseltä, ei homolla tavalla, vaan seksikkäällä latinotavalla ;) Tunnen myös jääneeni parille punttimimmille suudelman velkaa, joten jos millon tavataan, niin eikun rohkeesti kieltä kurkkuun :D

Äsken automatkalla jouduin kuuntelemaan mm. tätä, joten voi olla että tästä illasta ei toivuta ihan helpolla.

Skumpankin voi ymmärtää suudelmaksi, mutta sitten kun tatskattavaksi joudut, niin katotaan kumpaa työnnän sulle kurkkuun kun et pysty paikaltas liikkumaan. :D

PMS oireet himskuttisoikoonärripurriperkele!!!! :D Enkä minä kiukuttele, olen vain hankalalla tuulella ;)
Tulihan se sieltä :D No kohta viikko lätäkköä ja helpottaa eikse näin mee :D

On täällä meiningit... Linjamiehiä ja naisia OT täynnä. Sitten vielä jotain rankaisumeininkiä tiedossa. Tepe yrittää saada naiset tunkemaan kieltä kurkkuunsa vedettyään ensin kallista kaviaaria öljytessään vartaloaan latinotavalla... Ja Tepe perskele, mulle oot velkaa mansikat ja shampanjat, ettäs tiiät.

Ehkä meidän pitäisi öljytä toisiamme shampanjan ja mansikoiden kera? Kuumalla latinotavalla :D

Skumpankin voi ymmärtää suudelmaksi, mutta sitten kun tatskattavaksi joudut, niin katotaan kumpaa työnnän sulle kurkkuun kun et pysty paikaltas liikkumaan. :D

Parempi varmaan varautua kumpaankin ;)

Ehkä meidän pitäisi öljytä toisiamme shampanjan ja mansikoiden kera? Kuumalla latinotavalla :D
Tuo on ehkä kauneinta mitä mulle on ikinä sanottu :haart:

http://badgerbadgerbadger.com/

Tuli mieleen jos tuosta ylläolevasta ikivihreästä renkutuksesta korvaisi mäyrät pomppivilla Bichoilla, kun se äännetään vähän samalla tavalla. Sitten siinä hoettaisiin "Bicho Bicho Bicho Bicho Bicho" jne. Joo, vähän väsyttää. :D
Väsynyttä joo :D

Ötyä.

Back
Ylös Bottom