Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/11...t+sai+uudet+kasvot+talta+han+nayttaa+nyt.html

"Simpanssi repi irti naisen nenän, huulet, silmäluomet ja kädet ennen kuin poliisi ampui sen."

Nii että kui vitu lujaa pitää repiä että saa kädet irti?? kertokaa jos ootta kokeillu

edit. vai joko täälä on väännetty asiasta käsiä joskus. en osaa käyttää hakua

Simpanssi myös puree ja noilla nyt on ihan uskomattomat voimat muutenkin. En todellakaan haluaisi ottaa matsia minkään apinan kanssa, pienemmät puree ja raatelee, isommat on taas niin voimakkaita, että siinä jää voimanostajatkin kevyesti kakkoseksi.

Jaoin tänään puunkaatokokemuksia 9-vuotiaan tytön kanssa. Surullista oli kaikin puolin. Nyt pitäis siivota ku joku torakka on sotkenu minun kodin sillä välin kun olin poissa.

Ei jessus mikä Jersey Shore tuossa MTV3:n ruudussa nyt papattaa. :wtf:

Mistä mä saan ison pahvilaatikon? Siis ei mitään semi-isoa, vaan semmosen johon mahtuu esim T-Byrd ja Delgado yhtäaikaa.

Eli sulle riittänee kohtuu pieni laatikko. Voisin saada vanhana paffimiehenä hankittua laatikon :D

Löytyi jo. Kaverillani on jemmassa vanha telkkarilaatikko. Tosin kaverin tuntien se on tod näk täynnä vanhoja Jalluja, mutta siirtää ne siitä jonnekin.

838431044.gif

Perjantai!

Ostin tänään iPodilleni sellaisen treenipidikkeen tuohon "hauiksen" (ei sitä voi ilman lainausmerkkejä sellaiseksi sanoa :D) ympärille ja nyt seuraa kysymys. Mitenkähän päin toi kuulokkeiden naru ois kätevin niin, ettei se tule eteen? Mistähän kainalon alta, tissiliivin välistä se pitäisi pujotella?

Pujota paidan alta ja sitten kuulokkeet niskan takaa, niin pysyy johdot pois tieltä.
Muutamat kerrat säätänyt työn ja vapaa-ajan puolesta kaikenmaailman johtoja,
ja jos kovin pitkä piuha on niin se rintsikanolkain on oikeasti kätevä apu :D

Tää rintsikanolkainpatentti aiheuttaa varmasti huomattavasti vähemmän hämmästystä kuin se, että kaivelee mp3-soitinta kesken treenien joko housujen sisältä tai rinnoista :D

Back
Ylös Bottom