Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Stydit kuulokkeet ostin. Sennheiser HD 25-1-II. Addun spesiaalierästä.

251532_10150291565622241_670657240_7558778_3455067_n.webp

Uh heräsin klo.5.30 ja menin töihin ennen seiskaa. Vähän kyllä väsyttäis vieläkin liikaa. On just sellaista menoa, että jaksaa vain juoda kahvia silmät ristissä ja surffata pakkiksella :D

Täällä taas toinen koulupäivä -.- Pitäis jaksaa raahautuu tonne kemian kurssil, mikä nyt ei kamalasti houkuta opettajan eikä edes itse aiheen takiakaan... Prkl noi pakolliset kurssit lukiossa!

Miulla ois edessä työhaistattelu :D

Brake a leg. :thumbs:

Huomenta vaan, sitä on taas nähty unia viime yönä, mutta tällä kertaa ilman teitä mussukoita. Sen sijaan siinä oli mutsi ja Sophia Loren, joka oli unessa mamman parhaimpia kavereita. Oli kiva jaella poskipusuja sen kanssa ja kuunnella sen enkkua italian-aksentilla höystettynä. :D

Mä näin niin hämäriä unia että huh huh :D Aloitin myös eilen lukeman kirjaa, ja en oo oikeesti pitkään pitkään aikaan lukenu vapaa-ajalla mitään, koulussa nyt tuli vahingossa jotain luetttua. Ja viimeisin kirja minkä oon lukenu on Atkinsin dieettikirja ja nyt on lukuvuorossa Juhapekka Tukiaisen "Älykäs kuntoilu" niminen opus... Vaikka vasta pari kipalettta kahlannu läpi niin voin kyllä suositella jo ihan kaikille! Selailin uteliaana vähän eteenpäinkin tota ja hyvin tossa eritellää kaikki lihakset ja perustellaan tosi hyvin kaikki asiat. Ymmärtää tällanen semiblondikin asiat paremmin ;)

Back
Ylös Bottom