Rouvaksi tulee avioliiton myötä![]()
Näin se menee...
:itku: Hieno biisi, kertakaikkiaan.
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rouvaksi tulee avioliiton myötä![]()
Mä voin tulla... Olenhan jo monena yönä viettänyt unimaailmassa sun kanssa aikaa :D
Duunii ja kevyttä sairastelua. Nyt rupee vaikuttaa siltä et vointi parempi jo. Ehkä jos huomenna kevyesti uskaltais jotain lenkin tynkää tehä, salille en mee ku siellä en osaa ottaa kevyesti.Mitäs neidille itselleen?
Voin sanoo sen verran, että sä todella otit teurastajan haltuun ;)Paikka kainalosta varattu. Toivottavasti unet ovat olleet eroottisia?;)
Öitä Tepelle. Käyn vetäsee sukkanauhaliivin päälle ja tuun sit sun uniin :DSilmä luppasee siihen malliin että nyt lähden katselemaan teurastajasta jotain tuhmia unia..
Iltaa!
Mua väyttää vaa ei millään kärsi mennä nukkumaan, näillä hetkillä ilmestyy M&M vlogin uusi osa :D
9min remaining uppauksessa.Mua väyttää vaa ei millään kärsi mennä nukkumaan, näillä hetkillä ilmestyy M&M vlogin uusi osa :D
Siitä vaan tutustumaan, saat olla aika tosikko jos pystyt pokerinaamalla noita videoita katsomaan :D
Kävin katsomassa noita meidän vanhoja svenskoja ja voi vittu että saakin vedet silmissä nauraa kun ei enää muista mitä kaikkee on duunattu. Toi Elmossa tehty spidermannen on kyllä totaalista randomia.