Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No siis, ei kaveri pelkästään sen sairauden takia riutunut vaan sen takia, koska sillä teki nieleminen niin saatanan kipeetä, että muistaakseni se ei syöny paljoa mitään yli viikkoon. Älä ny vielä ressaa, jos pystyt vielä joten kuten syömäänVoi vittu! En todellakaan halua riutua kymmentä kiloa, koska sen verran olen tehnyt töitä lihan saamiseksi... :(
Nyt on kyllä tosi paska fiilis.
Onko sulla vatsa turvonnu mitenkään huomattavasti?Kuulostaa suunnitelmalta :hyvä:
Voi vittu! En todellakaan halua riutua kymmentä kiloa, koska sen verran olen tehnyt töitä lihan saamiseksi... :(
Nyt on kyllä tosi paska fiilis.
Ou jee, tästä tulee kivaa!Koska aloitetaan? :D
Ou jee, tästä tulee kivaa!
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Pitää pitää taktiikkapalaveri tietty ensin :D
Onko sulla vatsa turvonnu mitenkään huomattavasti?
L-E-P-O-A, ei saa tehdä mitään mikä nostaa sykettä.
No siis tota joo, se saattas olla yks merkki pernan turpoomisesta ja se onki sit vähä vittumaisempi juttu (mykoplasman oireina sisäelinten turpoaminen) :( Mutta jos sulla kreatiinikuuri, niin tiiä sitte, kannattaa lääkärissä käyä.On kyllä turvottanut normaalia enemmän, mutta ajattelin että johtuu kreatiinista. Onko se jokin mykoplasman oire?
Tästä ei tule varmasti mitään, en vain kykene olemaan liikkumatta. Ja mitenkäs sitten mun lukion liikka-kurssit?
Voi vitun vittu, tekis mieli vaan hukuttautua vessanpönttöön...
Alku on vaikeaa, mutta kyllä se siitä. Jos tuota ei hoida niin se vaan pitkittyy. Mulle sanottiin että hoitamattomana voi kestää jopa vuoden...Tästä ei tule varmasti mitään, en vain kykene olemaan liikkumatta. Ja mitenkäs sitten mun lukion liikka-kurssit?
Voi vitun vittu, tekis mieli vaan hukuttautua vessanpönttöön...
Juu, elly mukaan! Mitä enemmän sen pahem... parempi siis :DPitää myös hommata liittolaisia kiris... eikun, tota. Tuo elly vois olla aika hyvä ainakin, toimii takuulla harhautuksena kun me tehdään paho... hyviä asioita taustalla! :evil:
Emme ymmärrä mitä tarkoitat... *viheltelee mennessään viattoman ketunnäköisenä*Mitä Pandakarhu ja Foxy on nyt oikei tekemässä ;o?
Ainoastaan yläselkä vähän jumissa duunin takia, mutta sekin korjataan maanantaina hieronnalla. Hirveen hyvä olo!
Vittu ku oot laiska. Mulal ainaki oli eilen selkä ihan paskana ja korjasin sen itse salilla ihan ilmaseks. Nyt on kans hyvä olo.. mitä nyt perse niin jumis et hyväku jaksaa kävellä mut silti.
e: en käy hierojalla
Ai että sen pitäisi korjautua riuhtomalla sitä vähän lisää? Justjoo... Mulla on mennyt selkä jumiin helvetin pitkien duunipäivien ja niihin liittyvän kanniskelun ja roudailun takia ja vaikka olen yrittänyt venytellä ja treenata, ei paljon ole auttanut kun hermot ovat ihan jumissa. Eli ihan mielelläni menen hierojalle, vaikka se olisikin laiskojen touhua :jahas: