Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voi vittu! En todellakaan halua riutua kymmentä kiloa, koska sen verran olen tehnyt töitä lihan saamiseksi... :(
Nyt on kyllä tosi paska fiilis.

Voi vittu! En todellakaan halua riutua kymmentä kiloa, koska sen verran olen tehnyt töitä lihan saamiseksi... :(
No siis, ei kaveri pelkästään sen sairauden takia riutunut vaan sen takia, koska sillä teki nieleminen niin saatanan kipeetä, että muistaakseni se ei syöny paljoa mitään yli viikkoon. Älä ny vielä ressaa, jos pystyt vielä joten kuten syömään :) Onko sulla vatsa turvonnu mitenkään huomattavasti?

Sanos muuta... mä sain tuossa helmikuun lopusta toukokuuhun pari kiloa lisää painoa ja rasvaprossa tippui 0,5 edelliseen mittaukseen.
Nyt se kaikki työ on mennyt ihan hukkaan :( Mutta tuossakin on se että pitää vaan muistaa syödä!
Mulla jäi syöminen niin helposti väliin kun ei ollut ihan paras olo... mutta kun tervehtyy niin se palautuminen on kyllä sitten nopeampaa.
Kun tuo oli pahimmillaan ja en tiennyt vielä mikä mulla oli niin treenipainot tippui puoleen ja koko ajan väsytti. Nyt alkaa olemaan aika
normi olo muuten mutta köhää on vielä ja keuhkoputkea välillä saattaa hieman ahdistaa... siksi pitäisi varmaan mennä taas sinne lääkäriin.

Ou jee, tästä tulee kivaa!
Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Pitää pitää taktiikkapalaveri tietty ensin :D

Pitää myös hommata liittolaisia kiris... eikun, tota. Tuo elly vois olla aika hyvä ainakin, toimii takuulla harhautuksena kun me tehdään paho... hyviä asioita taustalla! :evil:

Onko sulla vatsa turvonnu mitenkään huomattavasti?

On kyllä turvottanut normaalia enemmän, mutta ajattelin että johtuu kreatiinista. Onko se jokin mykoplasman oire?

L-E-P-O-A, ei saa tehdä mitään mikä nostaa sykettä.

Tästä ei tule varmasti mitään, en vain kykene olemaan liikkumatta. Ja mitenkäs sitten mun lukion liikka-kurssit?
Voi vitun vittu, tekis mieli vaan hukuttautua vessanpönttöön...

On kyllä turvottanut normaalia enemmän, mutta ajattelin että johtuu kreatiinista. Onko se jokin mykoplasman oire?

Tästä ei tule varmasti mitään, en vain kykene olemaan liikkumatta. Ja mitenkäs sitten mun lukion liikka-kurssit?
No siis tota joo, se saattas olla yks merkki pernan turpoomisesta ja se onki sit vähä vittumaisempi juttu (mykoplasman oireina sisäelinten turpoaminen) :( Mutta jos sulla kreatiinikuuri, niin tiiä sitte, kannattaa lääkärissä käyä.

Alku on vaikeaa, mutta kyllä se siitä. Jos tuota ei hoida niin se vaan pitkittyy. Mulle sanottiin että hoitamattomana voi kestää jopa vuoden...
Kyllä se itselläkin koville otti kun ennen sitä oli 3-6 krt treeniä viikossa, nyt alkaa kyllä taas ärsyttämään kun pitäis päästä purkamaan
tätä turhautumista ja et voi oikein muuta tehdä kuin kävellä rauhallisesti...

Seuraavan kerran kun olen jossain tappotaudissa, niin saanko palkata RatzQ:n varoittelemaan mua tuosta pernan laajenemisesta. (ei ole muuten leikin asia)
Terveisin kantapään kautta oppinut

Pitää myös hommata liittolaisia kiris... eikun, tota. Tuo elly vois olla aika hyvä ainakin, toimii takuulla harhautuksena kun me tehdään paho... hyviä asioita taustalla! :evil:
Juu, elly mukaan! Mitä enemmän sen pahem... parempi siis :D

Mitä Pandakarhu ja Foxy on nyt oikei tekemässä ;o?
Emme ymmärrä mitä tarkoitat... *viheltelee mennessään viattoman ketunnäköisenä*

Nyt sentään nielun turvotus lakkas vähäks aikaa, kun otin korttisoonia. Mun kroppaa muuten kehuttiin tänään (jotain hyvää tässäkin päivässä) :D

Oonko mä ihan bitch jos täällä vaivaisten kerhossa sanon olevani itse elämäni kunnossa ja ihan terve? :D Ainoastaan yläselkä vähän jumissa duunin takia, mutta sekin korjataan maanantaina hieronnalla. Hirveen hyvä olo!

Ainoastaan yläselkä vähän jumissa duunin takia, mutta sekin korjataan maanantaina hieronnalla. Hirveen hyvä olo!

Vittu ku oot laiska. Mulal ainaki oli eilen selkä ihan paskana ja korjasin sen itse salilla ihan ilmaseks. Nyt on kans hyvä olo.. mitä nyt perse niin jumis et hyväku jaksaa kävellä mut silti.
e: en käy hierojalla, omistan foam rollerin

Vittu ku oot laiska. Mulal ainaki oli eilen selkä ihan paskana ja korjasin sen itse salilla ihan ilmaseks. Nyt on kans hyvä olo.. mitä nyt perse niin jumis et hyväku jaksaa kävellä mut silti.
e: en käy hierojalla

Ai että sen pitäisi korjautua riuhtomalla sitä vähän lisää? Justjoo... Mulla on mennyt selkä jumiin helvetin pitkien duunipäivien ja niihin liittyvän kanniskelun ja roudailun takia ja vaikka olen yrittänyt venytellä ja treenata, ei paljon ole auttanut kun hermot ovat ihan jumissa. Eli ihan mielelläni menen hierojalle, vaikka se olisikin laiskojen touhua :jahas:

Ai että sen pitäisi korjautua riuhtomalla sitä vähän lisää? Justjoo... Mulla on mennyt selkä jumiin helvetin pitkien duunipäivien ja niihin liittyvän kanniskelun ja roudailun takia ja vaikka olen yrittänyt venytellä ja treenata, ei paljon ole auttanut kun hermot ovat ihan jumissa. Eli ihan mielelläni menen hierojalle, vaikka se olisikin laiskojen touhua :jahas:

No kyllä mä koitin joskus käydä käsittelyissä muttei ne pitkään auttanu. Sit vasta ku opetteli treenaamaan kunnolla niin alkoi olo kohentua. Nyrkkisääntönä sanotaanko vaan et jos oot kipeenä niin treenaat/nostelet duunissa väärin ja paikat kipeytyy sen takia. Hieronta toimii tavallaan mahdollistajana sille et voit abusettaa sidekudoksias pidempään ja sit ne lopulta laukeaa ihan huolella eikä enää hierontakaan pelasta. Tossa on aina sellanen kiistämisvaihe alussa kun tulee kipeeks eikä tajuu mistä se johtuu, joillain se voi kestää lopun elämää.. joillain niin kauan et ne opettelee kunnon suoritustekniikat.
Jos hermot on jumissa niin niitä varten opetellaan itse oikeat mobilisaatiotekniikat, muuten saat hypätä hierojalla lopun ikää.
tää siis vaan mun nöyrä pieni mielipide, ei oo pakko kuunnella jos ei usko..

Olipa ihan satumaisen paska jalkatreeni.. motivaationi, where art thou?! :jahas: Alkaa tuo Eqqun juopottelu ja laiska treenitahti tarttua näemmä muihinkin aivan huomaamatta. Ja mä kun jo ehdin naureskella hetken vahingoniloisesti nii nyt sitten aletaan olla samassa suossa..

Back
Ylös Bottom