Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tulipas testattua millaista on elämä ilman juoksevaa vettä... Talossa tehtiin jotain korjaustöitä tänään klo 8.00-16.00 ja vesi oli sen vuoksi katkaistu. Ei muuten ollut kivaa, en suosittele.

Päätin tänään pitää siivouspäivän.

Gran Turismo 5.... :jahas:

Tulipas testattua millaista on elämä ilman juoksevaa vettä... Talossa tehtiin jotain korjaustöitä tänään klo 8.00-16.00 ja vesi oli sen vuoksi katkaistu. Ei muuten ollut kivaa, en suosittele.

Tuo oli sentään vain tuollainen hetkellinen katko. Kokeile 3kk putkiremppaa :D

Kuume nousee -olo.

Voi pikkusta :( Ekkö sie nyt ollenkaan tervehdy?

Ookko sie käyny siellä lääkärissä vieläkään? Jos vaikka tuo ois se myoplasma vai mikälie, se ei ihan vaan lepäilyllä mene hetkessä ohi.

Mää täsä just kasson lääkäriaikoja netissä, että pitäiskö käyrä hakemassa antibioottikuuri, jos tämä ei rupia helepottahan.
Ei tää mykoplasma ole, mulla oli sitä(kin) viime talavena, ja sen ei kuulemma pitäisi uusiutua.

[video]http://www.ts.fi/online/kotimaa/112219.html[/video] Mykoplasma
Kaveri sairasti tota melkee koko kesän. Jeesus se näytti kauheelta, ku kuihtunu semmoset 10 kiloa, naamassa ei tippaakaan rusketusta ja pirun väsyneen näkönen, hyh :S

Korjataan vääryydet, annetaan pahalle palkka! Ja... ja... ja...
Hetkonen... tuohan kuulosti enemmänkin supersankaritouhulta... hmmm... very interesting indeed.

No pitäähän hyvän hallitsijan pitää huolta alamaisistaankin? Jos otetaan tavoitteeksi maailmanlaajuinen Shangri-La? :D Muutamien puupäiden päät pitää ehkä kopauttaa yhteen matkalla, mutta sou not :evil:

Mää täsä just kasson lääkäriaikoja netissä, että pitäiskö käyrä hakemassa antibioottikuuri, jos tämä ei rupia helepottahan.
Ei tää mykoplasma ole, mulla oli sitä(kin) viime talavena, ja sen ei kuulemma pitäisi uusiutua.

Parempi se on käydä tarkistuttamassa ja hakemassa vähän parempia troppeja. :D

Kaveri sairasti tota melkee koko kesän. Jeesus se näytti kauheelta, ku kuihtunu semmoset 10 kiloa, naamassa ei tippaakaan rusketusta ja pirun väsyneen näkönen, hyh :S

Se selittäis mun painon tippumisen! Miten tota lääkitään?

Edit. Nielu taas turvoksissa, voi vittu mitä paskaa...

No pitäähän hyvän hallitsijan pitää huolta alamaisistaankin? Jos otetaan tavoitteeksi maailmanlaajuinen Shangri-La? :D Muutamien puupäiden päät pitää ehkä kopauttaa yhteen matkalla, mutta sou not :evil:
Kuulostaa suunnitelmalta :hyvä:

Luulenpa, että mulla on toi!
Mulla oli/on tuo mykoplasma... yksi antibioottikuuri ollut, mutta nyt siitä on jo 2 viikkoa ja köhää vieläkin... pitää varmaan mennä uudelleen lääkäriin.
Siihen käy tosiaan vain tietyt antibiootit -Tetrasykliinit. Ja L-E-P-O-A, ei saa tehdä mitään mikä nostaa sykettä.
Mulla ollut nyt kuukausi treenitaukoa ja tästä muutoinkin pienestä kropasta tippunut pari kiloa painoa :(

Back
Ylös Bottom