Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä on poksahdusolo?![]()
Päätin tänään pitää siivouspäivän.
Gran Turismo 5.... :jahas:
Siivouspäivän voi aivan hyvin pitää huomen tai vaikka ylihuomen... ;)
Tulipas testattua millaista on elämä ilman juoksevaa vettä... Talossa tehtiin jotain korjaustöitä tänään klo 8.00-16.00 ja vesi oli sen vuoksi katkaistu. Ei muuten ollut kivaa, en suosittele.
Kuume nousee -olo.
Voi pikkusta :( Ekkö sie nyt ollenkaan tervehdy?
Olin mää jo terve pikkuhetken, mutta nytte tulin pipiksi taas. :(
Korjataan vääryydet, annetaan pahalle palkka! Ja... ja... ja...Mistä aloitetaan? :evil:
Ookko sie käyny siellä lääkärissä vieläkään? Jos vaikka tuo ois se myoplasma vai mikälie, se ei ihan vaan lepäilyllä mene hetkessä ohi.
[video]http://www.ts.fi/online/kotimaa/112219.html[/video] Mykoplasma
Ookko sie käyny siellä lääkärissä vieläkään? Jos vaikka tuo ois se myoplasma vai mikälie, se ei ihan vaan lepäilyllä mene hetkessä ohi.
Kaveri sairasti tota melkee koko kesän. Jeesus se näytti kauheelta, ku kuihtunu semmoset 10 kiloa, naamassa ei tippaakaan rusketusta ja pirun väsyneen näkönen, hyh :S[video]http://www.ts.fi/online/kotimaa/112219.html[/video] Mykoplasma
Korjataan vääryydet, annetaan pahalle palkka! Ja... ja... ja...
Hetkonen... tuohan kuulosti enemmänkin supersankaritouhulta... hmmm... very interesting indeed.
Mää täsä just kasson lääkäriaikoja netissä, että pitäiskö käyrä hakemassa antibioottikuuri, jos tämä ei rupia helepottahan.
Ei tää mykoplasma ole, mulla oli sitä(kin) viime talavena, ja sen ei kuulemma pitäisi uusiutua.
Kaveri sairasti tota melkee koko kesän. Jeesus se näytti kauheelta, ku kuihtunu semmoset 10 kiloa, naamassa ei tippaakaan rusketusta ja pirun väsyneen näkönen, hyh :S
Se selittäis mun painon tippumisen! Miten tota lääkitään?
Kuulostaa suunnitelmalta :hyvä:No pitäähän hyvän hallitsijan pitää huolta alamaisistaankin? Jos otetaan tavoitteeksi maailmanlaajuinen Shangri-La? :D Muutamien puupäiden päät pitää ehkä kopauttaa yhteen matkalla, mutta sou not :evil:
Mulla oli/on tuo mykoplasma... yksi antibioottikuuri ollut, mutta nyt siitä on jo 2 viikkoa ja köhää vieläkin... pitää varmaan mennä uudelleen lääkäriin.Luulenpa, että mulla on toi!