Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Thaimaassa oli paras Subway bodisafka, koska sen lisäksi että sai kanan tuplalihalla niin voi myös ottaa kananmunia messiin. Olikin puntin jälkeen hieno hakea kanasubi kahdella kananmunalla. Kaloreita ainakin miljuuna, ja kunnon rotskuilla höystettynä.

Varmaan keskimäärin 2-3. Mut ei voi mitään, on niin hyvää ja menee vielä bodisafkastakin. Ruuastahan en ala tinkimään :) Kyllähän noihin patonkeihin on varmasti useampi tuhat euro mammonaa uponnut tässä vuosien varrella.
Pieniä harmittomia patonkeja pienelle harmittomalle miehelle :)

Pieniä harmittomia patonkeja pienelle harmittomalle miehelle :)
Näinpä juuri :love: Lihavat on lepposia.

Sillon tällön joutuu kyllä vetämään 2x30cm jos on oikein kova nälkä.

Sillon tällön joutuu kyllä vetämään 2x30cm jos on oikein kova nälkä.

Frendi ei pysty ottaa edes haukkua subista. Oksentaa heti ! Kaikki ei pysty herkuttelee :)

Frendi ei pysty ottaa edes haukkua subista. Oksentaa heti ! Kaikki ei pysty herkuttelee :)
Kaikki ei ymmärrä hyvän päälle. Villi veikkaus, että mäkkipaska kuitenkin uppoo kaverilles oikein hyvin? :rolleyes: Näitä nimittäin löytyy omastakin tuttava/kaveripiiristä jokunen.

Ootteko äijät käynny ostaa Jumbon Cittarin patonkeja? Ne jossain vaiheessa maistu ihan hyvälle. Viimeksi tuli vaan todettua, että tässä ei ole muuta, kuin itse patonki ja majo. Ei ole sen jälkeen tullu ostettua. Ne ei ole vaan hinnaltaa kovin pahoja 3 ekee, jos siihen laittaa omat extra lihat messiin, niin saattaa saada jopa ihan syötävää.

Subi on raikasta, kastikkeista se on kiinni.

Pandalla on selvästi jokin maailmanvalloitus suunnitelma meneillään koko ajan lisääntyvistä :evil: -hymiöstä päätellen.
Kohta kaikki on mustavalkoista :D

Edit. Ja juovat teetä... minäkin olen ryystänyt koko ajan lisääntyvässä määrin ;)

Pandalla on selvästi jokin maailmanvalloitus suunnitelma meneillään koko ajan lisääntyvistä :evil: -hymiöstä päätellen.
Kohta kaikki on mustavalkoista :D

Ehei, en mie mitään suunnittele :rolleyes: Mistä kettu on sellaisia ajatuksia saanut?! :confused:

Release the hounds, mwhahahahahhaha! :evil:

Mä oon aina ajatellukki, että tuossa Pandassa on jotain sarjamurhaajan/maailmanvalloittaja ainesta. Sen verran kiero hymy päällä se jatkuvasti kävelee.

Kaikki ei ymmärrä hyvän päälle. Villi veikkaus, että mäkkipaska kuitenkin uppoo kaverilles oikein hyvin? :rolleyes: Näitä nimittäin löytyy omastakin tuttava/kaveripiiristä jokunen.

Uppoaa :)

Back
Ylös Bottom