Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

^ Mones vuosi menossa?

Kolmas vuosi lähtee käyntiin tuossa parin tunnin päästä, kun -Mikko palaa tiedonlähteille. Sinänsä ihan rentoa kun ei tarvitse paljoakaan olla koulussa, mutta vituttaa kuvitella että se aika pitäisi lukea sitten kirjoituksiin :jahas: No kyllä tämä tästä, en ole ainakaan vielä katunut että lukioon menin :)

Mikähän rutto on liikkeellä, kun tuntuu, että on vieläki tuo pää tollanen diipadaapa.

^ Höh :( Ei itelläkään kovin vetävä olo ole, mutta sehän on muutenkin joka päiväistä ;)

Auts, toi on aika ilkeen kuulosta mitä tassulle pääs käymään. Miksi sä sen sormen sinne laattojen väliin laitoit? :) Miten sormien liikerata nyt toimii?

Nostelin tiilikärryihin timanttileikkurilla siivutettuja teräsbetonivalun palasia siis ja eiköhän se yks laatta ollut murtunut jostain keskivaiheilta ja kun nostin toista siihen viereen, niin tää katkes murtumakohdasta ja kippasi suoraan tuohon sormen päälle.. simple as that. Nihkeempi juttu mut noita nyt sattuu.

Sormien liikeradat alkaa olla ny lähellä normaalia kun oon pitänyt kättä ranteeesta kämmeneen lastassa ja välttänyt sormien turhaa liikuttelua. Vielä on hiukan nestettä ja turvotusta muutamassa nivelessä ja esim. nyrkkiin en voi puristaa kättä, mut sormien ojentaminen suoraksi onnistuu jo melkein. Jos sitä kävis vielä kuittaamassa saikkua viikon loppuun, kun ei tuolla oikein uskalla mitään juomalasia painavampaa nostella..

^^ Itte huomannu saman kanssa. Onneks olen vielä "lomalla", että voi vaan tsillaa, jos tuntuu sieltä. Ongelma on vaan, että ei oikein salikaan jaksa hirveesti innostaa tällä fiiliksellä. Mutsi valitti, että sillä oli tää päänsärky viime viikolla. Eli kai tää on joku kausirutto sitten.

Nyt alkoi työpäivä hyvin: 30cm subi ja 0,5l kokis!

Viimeksi muokattu:
Kylläpä alkoi päivä kivalla tehtävällä. Pikkulintu oli saanut itsensä jumiin yhteen rakoon kattoikkunan ja seinän väliin ja kuollu sinne ties millon. Nyt se huomattiin ja piti se käydä sieltä kiskomassa pois. Ei siinä, kyllä mä kuolleisiin pikkulintuihin ilkeän koskea kumihanskalla, mutta vähän alko ällöttää kun kiskoin sitä pyrstöstä hiukan kovemmin ja se repes kolmeen osaan.
Aika surullinen kohtalo kyllä jäädä jumiin ja nääntyä kuoliaaksi.

Nyt alkoi työpäivä hyvin: 30cm subi ja 0,5l kokis!

^Italian B.M.T + Grillattua kanaa. Juustoa, paahdettuna. Chili- ja valkosipumajoneesi, sekä makeasipulia. Kaikki kasvikset. Reilusti jalopenoja. Coca Cola Zero 0.5l

Toi on normi minkä tilaan. Nam nam :)

.. Tunnin päästä onneksi pääsee syömään. Tarjolla: Kanakeittoa, Pippurihärkäpataa ja Uuniperuna + Katkaraputäyte. Kamala nälkä !

Jos sulla on hartiassa uus leima, niin haitanneeko jos kallonpohjaa eli niskarusetin aluetta käsittelee? Osaava käsittely helpottais noita sun pääkipuja nimittäin aikalailla..
Mulla ainakin jäätävät päänsäryt johtui juuri niska-/hartia-alueen jumeista.
Hierojalla olen käynyt ja kirolla rusauttelemassa paikkoja auki. Suosittelen Byrdille lämpimästi :)

Ei meinaan silloin pahimmillaan auttanut mitkään särkylääkkeet.
Päässä alkoi kyllä humisemaan kun tarpeeksi nappeja otti, mutta ei se kipu minnekään kadonnut :jahas:

^Italian B.M.T + Grillattua kanaa. Juustoa, paahdettuna. Chili- ja valkosipumajoneesi, sekä makeasipulia. Kaikki kasvikset. Reilusti jalopenoja. Coca Cola Zero 0.5l

Toi on normi minkä tilaan. Nam nam :)

.. Tunnin päästä onneksi pääsee syömään. Tarjolla: Kanakeittoa, Pippurihärkäpataa ja Uuniperuna + Katkaraputäyte. Kamala nälkä !
Itellä aika pitkälti tämän kaavan mukaan: Kana teriyaki hunajakaura patongilla, tuplaliha (mahdollisesti ekstrapekonilla), paahdettuna & juustolla, kaikki rehut + ekstra paljon jalopenoja ja oliiveja. Soutwest & hot lousiana soosit. :kuola:

Meen vissiin duunikaverin kaa ruokkiksellakin vetäsemään subbarit. Saattavat ihmetellä siellä, että vastahan sinä paksukainen pari tuntia sitten täällä kävit :D

Foxy, ai siitäkö tää humina johtuikin? :D Joo täytyys nyt katsoa, jääkö tuolle tovi aikaa niin voisi muutaman taikaliikkeen tempaista mun niskalle. Yöunet auttoi vähän, mutta nyt taas alkaa tuntumaan.

LLCJ:n tassulle pikaista toipumista. :)

Ihme ja kumma, mä juon teetä! Hyvää huomenta vaan kaikille. :)

Foxy, ai siitäkö tää humina johtuikin? :D Joo täytyys nyt katsoa, jääkö tuolle tovi aikaa niin voisi muutaman taikaliikkeen tempaista mun niskalle. Yöunet auttoi vähän, mutta nyt taas alkaa tuntumaan.

Jep. Ei auta särkylääkkeet tai relaksantit paljoa jos kudoksissa ei kierrä veri kunnolla jne. Pieni varoituksen sana siitä et todennäköisesti sattuu ja paljon, koska tuolta löytyy toooosi kipeitä paikkoja ja käsittelyn jälkeen voi tuntua aikas keveältä yläkerrassa ja huimausta jne, voi esiintyä. Helpottaa kuitenkin hetken päästä ja olon pitäisi parantua kovastikin..

LLCJ:n tassulle pikaista toipumista. :)

Tänks! :) :haart:

Ootko ikinä laskenut montako subia menee per viikko? :D
Varmaan keskimäärin 2-3. Mut ei voi mitään, on niin hyvää ja menee vielä bodisafkastakin. Ruuastahan en ala tinkimään :) Kyllähän noihin patonkeihin on varmasti useampi tuhat euro mammonaa uponnut tässä vuosien varrella.

Back
Ylös Bottom