Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Joku vois tulla manaamaan tän järkyttävän päänsäryn pois. Ohimoita painaa niin perkuleesti ja kestänyt jo reilun tunnin... :(
Juu älä pelkää. En ole tulossa. Mä en vaan oikeesti ole koskaan saannu, mitään irti koko urheilusta. Tiiä mistä se johtuu.Niin ja sokka, olet lämpimästi tervetullut mun seuralaisena joukkueemme lesborientoihin!
( http://www.pakkotoisto.com/seksi-pa...uneimmat-komeimmat-urheilijat-58/#post3294877 )
Ai siitäkö se johtuu. Mulla on tollanen jälkimmäinen. Hartiat/selkä/niska ollu muutenki melko jumissa viime-aikoina. Pitäs varmaan itte käydä piinapenkissä.Onks Böödillä migreeni vai lieneekö kallonpohjasta tuonne ohimoille ja silmien taakse säteilevää kipua kenties? Jos jälkimmäistä, niin voisin vaikka käväistä hieromassa sen pois ellei väsen käsi ois just nyt puoliksi toimintakyvytön..
Niin ja sokka, olet lämpimästi tervetullut mun seuralaisena joukkueemme lesborientoihin!
( http://www.pakkotoisto.com/seksi-pa...uneimmat-komeimmat-urheilijat-58/#post3294877 )
Juu älä pelkää. En ole tulossa. Mä en vaan oikeesti ole koskaan saannu, mitään irti koko urheilusta. Tiiä mistä se johtuu.
Saanko muuten lainata urpopallo-termiäsi, se oli hauskin pitkään aikaan! 
Totta kai :DTämä oli ihan ystävällismielinen kutsu, eli ei tarsse hätääntyä.Saanko muuten lainata urpopallo-termiäsi, se oli hauskin pitkään aikaan!
![]()
Onks Böödillä migreeni vai lieneekö kallonpohjasta tuonne ohimoille ja silmien taakse säteilevää kipua kenties? Jos jälkimmäistä, niin voisin vaikka käväistä hieromassa sen pois ellei väsen käsi ois just nyt puoliksi toimintakyvytön..
Eittämättä, sinne meni kesä :(Täällä joku kaataa vettä, ku saavista. Aika miehekkäästi tulee vettä.
Se napsahti, ku seinään tuossa elokuun alussa. Mut nyt hyvänä plussana voi sanoo, että pääsee nukkumaan ainaki paremmin. Mikä on minusta loistava plussa tässä hommassa.Eittämättä, sinne meni kesä :(
Lissää pilsuja naamaan, millos aletaa coverata biisejä ja mitä biisejä coverataa ;)?Nielu taas turvoksissa, eikö tää paska lopu koskaan... :(
Ärsyttävä olo :( Ei oo kunnolla kippee mut ei kunnolla tervekkään. Auttaiskohan jos leipois jotain suklaista ja hyvää :(

Eittämättä, sinne meni kesä :(