Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuosta poni avatarista tulee traumaattisia muistoja mieleen... Isosisko pakotti mut leikkimään MyLittlePony-nukeilla. *Traumaattista itkua*

:itku:

:D :D :D Selvennetään nyt vielä urpopallo = jalkapallo mun sanavalikossa. En meinannu, että pitäs, jotain alkaa potkimaan mitään päähä, jos se kävi nyt vielä epäselväksi :D

Joku vois tulla manaamaan tän järkyttävän päänsäryn pois. Ohimoita painaa niin perkuleesti ja kestänyt jo reilun tunnin... :(

Onks Böödillä migreeni vai lieneekö kallonpohjasta tuonne ohimoille ja silmien taakse säteilevää kipua kenties? Jos jälkimmäistä, niin voisin vaikka käväistä hieromassa sen pois ellei väsen käsi ois just nyt puoliksi toimintakyvytön..

Onks Böödillä migreeni vai lieneekö kallonpohjasta tuonne ohimoille ja silmien taakse säteilevää kipua kenties? Jos jälkimmäistä, niin voisin vaikka käväistä hieromassa sen pois ellei väsen käsi ois just nyt puoliksi toimintakyvytön..
Ai siitäkö se johtuu. Mulla on tollanen jälkimmäinen. Hartiat/selkä/niska ollu muutenki melko jumissa viime-aikoina. Pitäs varmaan itte käydä piinapenkissä.

Juu älä pelkää. En ole tulossa. Mä en vaan oikeesti ole koskaan saannu, mitään irti koko urheilusta. Tiiä mistä se johtuu.

Tämä oli ihan ystävällismielinen kutsu, eli ei tarsse hätääntyä. :) Saanko muuten lainata urpopallo-termiäsi, se oli hauskin pitkään aikaan! :)

Mä en tietääkseni ole ikinä kärsinyt migreenistä, joten en usko että siitä kyse. Mutta muuten oireet melko lähellä, mistä puhuit, eli pahin paine tuntuu ohimoilla, otsassa ja niskassa kans. Napin otin, mutta ei siitä ollut hyötyä. Huomenna tulis hieroja työpaikalla käymään, mutta kun on uutta tatskaa tuossa hartialla, niin ei viittis pistää siitä vaivaamaan.

Mikäs sun hantussa on?

Täällä joku kaataa vettä, ku saavista. Aika miehekkäästi tulee vettä.

Eittämättä, sinne meni kesä :(
Se napsahti, ku seinään tuossa elokuun alussa. Mut nyt hyvänä plussana voi sanoo, että pääsee nukkumaan ainaki paremmin. Mikä on minusta loistava plussa tässä hommassa.

Back
Ylös Bottom