Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
elly on löytäny itellensä ponin :D
Mää en vielä tierä, että onko tämä se mua parhaiten kuvaava poni, mutta kyllähän tämä kieltämättä heijastaa meikäläisen sielunmaailmaa aika hyvin! :DNo vojjj helevetti, ei sellasilla kukaa haluu palloilla (paitsi peleissä) :D Vois potkii sisällä
Siinä on sitä tunnelmaa, kun läiskähtää mahalleen sille läpimärälle nurmikolle!No sanotaanko näin, että nurmi on märkä! :D
Ja sitte olla taas kipiäMää haluan!Siinä on sitä tunnelmaa, kun läiskähtää mahalleen sille läpimärälle nurmikolle!
Noo kyl se peleis tuo tunnelmaa, mutta harkoissa ja muuten vaan palloilussa se ei oo yhtää hauskaa olla semmone märkä hauva :(Jos tän olisi sanonut joku muu kuin viattomuuden perikuva ellytin niin mie ainakin olisin ajatellut jotain ihan muuta :evil:
RatzQ sanoi:Ja sitte olla taas kipiäNoo kyl se peleis tuo tunnelmaa, mutta harkoissa ja muuten vaan palloilussa se ei oo yhtää hauskaa olla semmone märkä hauva :(

:wtf:??? *Lähtee juoksemaan kentälle* Jes oon ihana! :DMärät jalkapalloilijamiehet on ihania.![]()
Ja tuollaisten pandojen on lähestulkoon laitonta pitää nuin viattoman näköisiä avatarkuvia, siinä on kaksoisstandardi! :D
Märät jalkapalloilijamiehet on ihania.![]()
Mitä sä mies oikei höpäjät :wtf:Pitäsköhän mun alkaa potkii ellyn mieliks tuota urpopalloo. Oon futista pitäny typerimpänä lajina ever. Helvetin tylsää katottavaa. Pitsinnyplääminenki on kiinnostavampaa :D
Pitäsköhän mun alkaa potkii ellyn mieliks tuota urpopalloo. Oon futista pitäny typerimpänä lajina ever. Helvetin tylsää katottavaa. Pitsinnyplääminenki on kiinnostavampaa :D
No ei, menee jo vähän liian pitkälle! :DKaikkea ei kannata naisenkaan takia tehdä :D
Mitä täällä tapahtuu? :o
Mulla oli eilen hirvee kanuuna. Tajua, että mistä se tuli. Vielä aamullaki jomotti. Onneks meni ohi, kun piti käydä tuolla pyörätää noiden duuni-asioidenki takia.Joku vois tulla manaamaan tän järkyttävän päänsäryn pois. Ohimoita painaa niin perkuleesti ja kestänyt jo reilun tunnin... :(