Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oisko tästä aforismiksi? "Kun mikään juttu ei meinaa toimia, niin kokeile jotain muuta?" :D

Hitto, kun on tullu vedettyä aivan liikaa sokeria viimesen viikon aikana. Tänäänki menin sortumaan mutsin tekemään mustikkapiirakkaa + vanilijakastikkeeseen :kuola:

Mää haluan! :) Siinä on sitä tunnelmaa, kun läiskähtää mahalleen sille läpimärälle nurmikolle!
Ja sitte olla taas kipiä :) Noo kyl se peleis tuo tunnelmaa, mutta harkoissa ja muuten vaan palloilussa se ei oo yhtää hauskaa olla semmone märkä hauva :(

Jos tän olisi sanonut joku muu kuin viattomuuden perikuva ellytin niin mie ainakin olisin ajatellut jotain ihan muuta :evil:

Ja tuollaisten pandojen on lähestulkoon laitonta pitää nuin viattoman näköisiä avatarkuvia, siinä on kaksoisstandardi! :D

RatzQ sanoi:
Ja sitte olla taas kipiä :) Noo kyl se peleis tuo tunnelmaa, mutta harkoissa ja muuten vaan palloilussa se ei oo yhtää hauskaa olla semmone märkä hauva :(

Märät jalkapalloilijamiehet on ihania. :)

Pitäsköhän mun alkaa potkii ellyn mieliks tuota urpopalloo. Oon futista pitäny typerimpänä lajina ever. Helvetin tylsää katottavaa. Pitsinnyplääminenki on kiinnostavampaa :D

Kuhan vitsailen itelleni, mutta joo en ole, mikään futisfanikaan. Jos se tusta käy yhtään ilmi :D

Joku vois tulla manaamaan tän järkyttävän päänsäryn pois. Ohimoita painaa niin perkuleesti ja kestänyt jo reilun tunnin... :(

Joku vois tulla manaamaan tän järkyttävän päänsäryn pois. Ohimoita painaa niin perkuleesti ja kestänyt jo reilun tunnin... :(
Mulla oli eilen hirvee kanuuna. Tajua, että mistä se tuli. Vielä aamullaki jomotti. Onneks meni ohi, kun piti käydä tuolla pyörätää noiden duuni-asioidenki takia.

Back
Ylös Bottom