Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sauna, ruokaa ja kohta saatanan pitkät yöunet. Kaiken pilaa vain tieto siitä, että sunnuntaina takasin homehtumaan kasarmille. Mitenköhän saisi muuten tasattua paineet korvissa? Molemmissa korvissa ollut kohta pari kuukautta alipainetta.

Heippa kaikki ihanat pojat ja mahtavat testosonnimiehet :haart: Tämä nainen tuli juuri baarista, selvinpäin of coors.

Nyt jos J3pa laitat sormet laulamaan, pystyt ehkä rikkomaan tuhannen postin rajan ekan pakkiskuukauden aikana!

Nyt jos J3pa laitat sormet laulamaan, pystyt ehkä rikkomaan tuhannen postin rajan ekan pakkiskuukauden aikana!

No perkele! Yrittänyttä ei laiteta :D
Mitään et saa, jos et yritä... Raaka tosiasia ja tosiasiat sattuu monesti...

kaippa sitä täytynee ny sänkyyn kömpiä, öitä vaan pakkislaisille.

Öitä!

Mua ei väsytä. Enää. Ihmetyttää vaan jotkut asiat. Huoh. Hyvässä ja pahassa.

Ja rotunaiselle (kiitos ihana Panda) kuuluu periaatteessa oikein hyvää, mutta samalla hämmentävää. Ja kyllä, J3pa... Olin selvinpäin. Useimmiten olen, en ole kova ryypiskelemään. Tai no oon, jos haluan juoda niin juon, mutta useimmiten en halua.

Mua ei väsytä. Enää. Ihmetyttää vaan jotkut asiat. Huoh. Hyvässä ja pahassa.

Ja rotunaiselle (kiitos ihana Panda) kuuluu periaatteessa oikein hyvää, mutta samalla hämmentävää. Ja kyllä, J3pa... Olin selvinpäin. Useimmiten olen, en ole kova ryypiskelemään. Tai no oon, jos haluan juoda niin juon, mutta useimmiten en halua.

"Kurin äärimmäisin olemus on itsekuri", kuten olet Eve todennut ja se on loistavasti sanottu!

Back
Ylös Bottom