Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

hienoo yrittää sopia kahvitteluja ym porukan kanssa kun kaikille käy tasan samaa aikaa, kaikki asuu jossain 30km säteellä toisistaa ja mullla ei oo kenenkää numeroitaaa!!!!!!!1 vittu. ens kerrallla en edes ala tähä vaa saa porukka tulla vaikka tampesterii asti kattoo mua................ :(

Mää vähä suunnittelin nukkumaanmennessä sitä kuviota :) Me voitas todellaki tehdä silleen, että kun ollaan edetty yli keskikentän, niin sä "pyörryt" sinne. Sitten, kun kaikki vastustajajoukkueen kundit tulee hoivaamaan sua, niin mä etenen huomaamattomasti ja nolaan maalivahdin helpolla tussupotkulla :D Mut siin on vaan yks ongelma, mie joudun tekee ne maalit ja sie suutut ja pyyhit minulla nurmikkoa :(

Hei tiiäkkö, kyllä mää voin ehkä uhrautua yhteisen hyvä puolesta! :) Ei millään pahalla, mutta uskon kuitenkin näiden vastustajien innostuvan hoivaamaan ehkä ennemmin minua kuin sinua (oletetaan, että vastustajat ovat heteromiehiä, eli en aliarvioi suloisuuttasi), eli suunnitelma toimii vain ja ainoastaan, mikäli minä nöyrryn ja annan sinun tehdä maalit.
Ihailtavaa omistautumista kyllä tehdä yksin nämä suunnitelmat meille valmiiksi!

Hei tiiäkkö, kyllä mää voin ehkä uhrautua yhteisen hyvä puolesta! :) Ei millään pahalla, mutta uskon kuitenkin näiden vastustajien innostuvan hoivaamaan ehkä ennemmin minua kuin sinua (oletetaan, että vastustajat ovat heteromiehiä, eli en aliarvioi suloisuuttasi), eli suunnitelma toimii vain ja ainoastaan, mikäli minä nöyrryn ja annan sinun tehdä maalit.
Ihailtavaa omistautumista kyllä tehdä yksin nämä suunnitelmat meille valmiiksi!
Juu on mulla monta muutaki sotasuunnitelmaa :) Ja juu, ei siitä oo epäilystäkää, etteikö ne sua kantais pois kymmenen miehen voimin. Potkisivat mut vaan pahempaan kuntoon, jos rupeisin siellä hieman ei-heterosti pyörtyilemään, hyh :D

Juu on mulla monta muutaki sotasuunnitelmaa :) Ja juu, ei siitä oo epäilystäkää, etteikö ne sua kantais pois kymmenen miehen voimin. Potkisivat mut vaan pahempaan kuntoon, jos rupeisin siellä hieman ei-heterosti pyörtyilemään, hyh :D

No hyvä ettei tullu riitaa siitä, että kumpi saa pyörtyä niitten miesten käsivarsille! :D

Olipas kiva herätys. Jehovat kolkuttivat oveen ja juteltiin sit elämän tarkoituksesta. Näyttivät kovasti loukkaantuneilta kun sanoin että mun elämässä on tarkoitusta ilman Jumalaakin.

12_pll_2214-2.webp

Heatseeker ja jebou posettaa menemään!

Tekis mieli tänään vähä :kippis1: , mutta tuntuu että kaikki on eilisen jäljiltä :urjo: eivätkä tänään enää jaksa :(

Mää lähen!

... Eiku hetkinen. Mähän olenkin töissä. 17.00-04.30 :jahas: Gay Pride tuo tuvan täyteen homppeleita, ihkuu!

NOH NOH!! :D täysin epärealistinen kuva, koska mä en todella suostuis poseeraamaan missään lattialla. Mä olisin tossa pärrän päällä ja yhelläkää äijällä ei vaan voi olla tollasta ilmettä jos alaston nainen chillaa ihan metrin säteellä :D

4276025549_8f8a39d46a.webp

;)

Back
Ylös Bottom