Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mhööh :l Mä sain nyt tosta jalkapallosta vähäks aikaa tarpeekseni :D Kolme kertaa osu pallo päähän iha kunnolla, tuntuu, että päässä humisee vähä vieläki, vaikka about 2h aikaa osumista :D Taian keskittyy vaa toho punttii, siel ei mistää tuu päähä, kai :D

Höpöhöpö, ei jalkapallosta voi saada tarpeekseen! :D Mutta saat tuollaisen hourailun anteeksi päähän kohdistuneen iskun vuoksi.
Mää voin mennä sun treeneihin, jos sää parannat mun kipiät metatarsaaliluut ja tämän muunkin sairastelun.

Mhööh :l Mä sain nyt tosta jalkapallosta vähäks aikaa tarpeekseni :D Kolme kertaa osu pallo päähän iha kunnolla, tuntuu, että päässä humisee vähä vieläki

Se tunne, kun vettä imenyt raskas fudispallo osuu päähän. :haart:

Höpöhöpö, ei jalkapallosta voi saada tarpeekseen! :D Mutta saat tuollaisen hourailun anteeksi päähän kohdistuneen iskun vuoksi.
Mää voin mennä sun treeneihin, jos sää parannat mun kipiät metatarsaaliluut ja tämän muunkin sairastelun.
No kyllä mä nyt ainaki hetken ajan pidän taukoo :D Mut mikäli sä mun treeneihi meet, ni parannan ilomielin sun metatar...tar..ta... No luut ja sun muut parannan :D
Leijona, joo se on kyllä kans yks hieno kokemus :)

No kyllä mä nyt ainaki hetken ajan pidän taukoo :D Mut mikäli sä mun treeneihi meet, ni parannan ilomielin sun metatar...tar..ta... No luut ja sun muut parannan :D
Leijona, joo se on kyllä kans yks hieno kokemus :)

Sovittu! Minkä väriset sukat teirän seuralla on, että tierän tsekata löytyykö multa sellasia? :D

Mitäpä tässä. Kaurapuuroa keittelen ja kohta saa voisilmän ja nakata lautaselle :kuola: Vähän sapettaa kun unetti näin pitkään ja kipeenä oleminen on aika hanurista myös.

No mutta mitäs ellikilellikki?

No mutta mitäs ellikilellikki?

Elli on pipi, vuoteessa makaa. :( Ihan hyvää tässä muuten, mutta olotila aika riipivä. Koitahan parantua Epheliini! :)

RatzQ sanoi:
!!! Hahaa :D Terveiset takas 182cm pitkältä blondilta! Tää on nyt sitte sovittu juttu :)

Torellaki on sovittu! :D Mitä paikkaa pelaat, jos saa udella? :)

Jestas työ naiset ootte pitkiä. Itte jämähtäny 180 cm, niin voi vaan tota leveyttä sitten rakentaa.

Mamma haki mut kotia, ja sisko lupasi hakia mulle jogurtticasheweita! :) Teetä on paketillinen, haluan kyllä käyrä valikoimassa jotain kivoja makuja lisää! :)

Pointsit mammalle ja siskolle :thumbs: Mitäs makuja meinasit mettästää lisää? :D

Se tunne, kun vettä imenyt raskas fudispallo osuu päähän. :haart:

Pallohan on pehmee :D

Kiäh-kiäh, tuli tänään aiheutettua yleistä pahennusta keskustassa:D, ilman paitaa, rööki toisessa ja bisse toisessa kädessä (n. tunnin välein siinä postasin). Ei voinut muuta kun oli työmaa keskustassa ja niin saatanan kuuma! Jengi varmaan katsoi että joku terassi-pelle, mutta mäpä satuinkin oleen duunissa:D

Back
Ylös Bottom