Sain kivalta brittipojalta paidan ja hatun. How cute is this, Kaira vie lapsilta vaatteet paalta :D
Miespuolisille henkilöille tulee vain niin kuuma sun läsnäollessa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain kivalta brittipojalta paidan ja hatun. How cute is this, Kaira vie lapsilta vaatteet paalta :D
Mhööh :l Mä sain nyt tosta jalkapallosta vähäks aikaa tarpeekseni :D Kolme kertaa osu pallo päähän iha kunnolla, tuntuu, että päässä humisee vähä vieläki, vaikka about 2h aikaa osumista :D Taian keskittyy vaa toho punttii, siel ei mistää tuu päähä, kai :D
Mhööh :l Mä sain nyt tosta jalkapallosta vähäks aikaa tarpeekseni :D Kolme kertaa osu pallo päähän iha kunnolla, tuntuu, että päässä humisee vähä vieläki
Se tunne, kun vettä imenyt raskas fudispallo osuu päähän. :haart:
No kyllä mä nyt ainaki hetken ajan pidän taukoo :D Mut mikäli sä mun treeneihi meet, ni parannan ilomielin sun metatar...tar..ta... No luut ja sun muut parannan :DHöpöhöpö, ei jalkapallosta voi saada tarpeekseen! :D Mutta saat tuollaisen hourailun anteeksi päähän kohdistuneen iskun vuoksi.
Mää voin mennä sun treeneihin, jos sää parannat mun kipiät metatarsaaliluut ja tämän muunkin sairastelun.

No kyllä mä nyt ainaki hetken ajan pidän taukoo :D Mut mikäli sä mun treeneihi meet, ni parannan ilomielin sun metatar...tar..ta... No luut ja sun muut parannan :D
Leijona, joo se on kyllä kans yks hieno kokemus![]()
Punaset ja jos ei punasia löydy, ni valkoset :D
No jos sulla on vaalea tukka ja oot suunnilleen 180cm pitkä, niin tuskinpa huomaavat mitään :DDämet, punavalkoiset löytyis! :D No voin mää pari kymppiä sijoittaa siihen, että meen täysin sinusta!
No jos sulla on vaalea tukka ja oot suunnilleen 180cm pitkä, niin tuskinpa huomaavat mitään :D

!!! Hahaa :D Terveiset takas 182cm pitkältä blondilta! Tää on nyt sitte sovittu juttuHaha, ei oo torellista! :D Terveisiä vaan 177 cm pitkältä blondilta! :lol2:

No mutta mitäs ellikilellikki?

RatzQ sanoi:!!! Hahaa :D Terveiset takas 182cm pitkältä blondilta! Tää on nyt sitte sovittu juttu![]()

Verenhimoinen hyökkääjäTorellaki on sovittu! :D Mitä paikkaa pelaat, jos saa udella?![]()
Entäs sie
?Mamma haki mut kotia, ja sisko lupasi hakia mulle jogurtticasheweita!Teetä on paketillinen, haluan kyllä käyrä valikoimassa jotain kivoja makuja lisää!
![]()
Se tunne, kun vettä imenyt raskas fudispallo osuu päähän. :haart:
Jestas työ naiset ootte pitkiä. Itte jämähtäny 180 cm, niin voi vaan tota leveyttä sitten rakentaa.