Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei mulla ei ole edes dvd soitinta ;) Repikääs siitä huumoria sekä vittuilua, molempia samalla kertaa jos osaa! Ja ai jumaleissön että on vatsalihakset kipuisana toissaillan treenistä, on se voimapyörä tehokas vehje :D

^ Edit. ELLY VETI NYT KYLLÄ POHJAT :D <3

LOOOOL! teude hyppää kaivoon jos J3pa käskee! :lol2:

Hah, sopii kokeilla perkele! :D Tai no riippuu humalatilasta, kyllähän viime kesänä sain päähän hypätä kympistäkin, vaikka pelkään korkeita paikkoja.
---
Akat veti kyllä aika pohjat :D

Hei mulla ei ole edes dvd soitinta ;) Repikääs siitä huumoria sekä vittuilua, molempia samalla kertaa jos osaa! Ja ai jumaleissön että on vatsalihakset kipuisana toissaillan treenistä, on se voimapyörä tehokas vehje :D

Miulla ei oo tv:tä :D Pariin otteeseen pitänyt hommata ja sit on taas uusia parempia malleja ollut tulossa niin jäänyt vaan odottelemaan. Noh, onneks on 24" näyttö.

Hah, sopii kokeilla perkele! :D Tai no riippuu humalatilasta, kyllähän viime kesänä sain päähän hypätä kympistäkin, vaikka pelkään korkeita paikkoja.
---
Akat veti kyllä aika pohjat :D

Jaa jaa, kannattaa aina tehä niinkö minä sanon, niin se menee varmasti väärin :D Vitosesta ala-asteella hyppäsin pääeellä ja sillon en ollu humalassa :lol2:
Nykyään ei tuu paljon uitua... Antaa kalojen uida, vesi on niiden elementti.

Jos tässä ruvetaan nolouksia paljasteleen, niin joudun tekemään kokonaan uuden nickin tai jopa muuttamaan Suomesta pois.. :D

^ Edit. ELLY VETI NYT KYLLÄ POHJAT :D <3

Hihi :nolo: :haart:

Mie en usko! Sie tiedät vaikka mitä kaikenmaailman vedenpuhdistusjärjestelmistä ja muistakin :D

Mun nörtteysalue kattaa lähestulkoon kaiken muun, paitsi kaikki tällaiset tietotekniikka-asiat! :D Voin yrittää puolustaa isseäni ehkä sillä, että en omista televisiota?

Miulla ei oo tv:tä :D

Mulla on tv onneks, mutta kesä-heinäkuussa se ei toiminu, koska en osannu noita kanavia asentaa.... Onneks isi kävi viime viikonloppuna ja laitto asetukset kohillee (ja digiboxin töpselin seinää.....) :D Mutta kyllä mä pelkällä läppärilläki pärjäisin, kuha netti toimii.. Leffat voi kattoo koneelta ni en mä mitää dvd soitinta edes tarvi :D

Mun nörtteysalue kattaa lähestulkoon kaiken muun, paitsi kaikki tällaiset tietotekniikka-asiat! :D Voin yrittää puolustaa isseäni ehkä sillä, että en omista televisiota?

Hienoa, ei sieltä tv:stä mitään yleensä tulekaan! Kirjat on paljon viihdyttävämpiä :D

Jaa jaa, kannattaa aina tehä niinkö minä sanon, niin se menee varmasti väärin :D Vitosesta ala-asteella hyppäsin pääeellä ja sillon en ollu humalassa :lol2:
Nykyään ei tuu paljon uitua... Antaa kalojen uida, vesi on niiden elementti.

Jos tässä ruvetaan nolouksia paljasteleen, niin joudun tekemään kokonaan uuden nickin tai jopa muuttamaan Suomesta pois.. :D

Joo sama, siispä olen hiljaa :D
Ja itsellä jäänyt uiminen hiton vähille tänä kesänä, vaikka paljon tykkäänkin uida.

Leffat voi kattoo koneelta ni en mä mitää dvd soitinta edes tarvi :D

Näinpä, itselläkin ainoa DVD-asema on koneessa.

Minulla ei ole televisiota, en ole koskaan katsonut Blu-ray-elokuvaa, en ole koskaan lähettänyt multimediaviestiä puhelimella, en omista puhelinta, jossa olisi internet-yhteys, en ole vieläkään jaksanut ottaa selvää, mikä on Bluetooth, en ole ajanut autoa kohta neljään vuoteen, en ole koskaan lasketellut enkä rullaluistellut...

...mutta olen vetänyt itsenäisyyspäivän valtakunnallisessa paraatissa kättä lippaan Mannerheim-ristin ritarille.

Oli tänään vähän kinaa kaverin kans mitä musaa kuunnellaan rannalla sen mankalla, oisin halunnut kuunnella Phantomsmasheria mut se ei suostunut :(

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom