Hohohoo, ei vittuilua, herra yllyttäjä?! :D Oletko jo matkapuhelinta kokeillut?
LOOOOL! teude hyppää kaivoon jos J3pa käskee! :lol2:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hohohoo, ei vittuilua, herra yllyttäjä?! :D Oletko jo matkapuhelinta kokeillut?
Mää jouruin googlettaa, että mikä on Blu-ray.![]()
LOOOOL! teude hyppää kaivoon jos J3pa käskee! :lol2:
Hei mulla ei ole edes dvd soitinta ;) Repikääs siitä huumoria sekä vittuilua, molempia samalla kertaa jos osaa! Ja ai jumaleissön että on vatsalihakset kipuisana toissaillan treenistä, on se voimapyörä tehokas vehje :D
Hah, sopii kokeilla perkele! :D Tai no riippuu humalatilasta, kyllähän viime kesänä sain päähän hypätä kympistäkin, vaikka pelkään korkeita paikkoja.
---
Akat veti kyllä aika pohjat :D
^ Edit. ELLY VETI NYT KYLLÄ POHJAT :D <3
:haart:Mie en usko! Sie tiedät vaikka mitä kaikenmaailman vedenpuhdistusjärjestelmistä ja muistakin :D
Miulla ei oo tv:tä :D
Mun nörtteysalue kattaa lähestulkoon kaiken muun, paitsi kaikki tällaiset tietotekniikka-asiat! :D Voin yrittää puolustaa isseäni ehkä sillä, että en omista televisiota?
Jaa jaa, kannattaa aina tehä niinkö minä sanon, niin se menee varmasti väärin :D Vitosesta ala-asteella hyppäsin pääeellä ja sillon en ollu humalassa :lol2:
Nykyään ei tuu paljon uitua... Antaa kalojen uida, vesi on niiden elementti.
Jos tässä ruvetaan nolouksia paljasteleen, niin joudun tekemään kokonaan uuden nickin tai jopa muuttamaan Suomesta pois.. :D
Leffat voi kattoo koneelta ni en mä mitää dvd soitinta edes tarvi :D
Leffat voi kattoo koneelta ni en mä mitää dvd soitinta edes tarvi :D
Viimeinen lonkero, WOO!
Meikä tarjoo teudelle vielä kal... kossua! :kippis1:
Joskus kun nähdään, niin muistan tämän!
Biisi, joka kuvaa meikäläistä 100%:sti
Mutta en kyllä häirikkö ole. :D