Ois mulla kyllä sudokujakin matkas, joten voisin tehä aivojumppaa. Niihinkin pitää keskittyy.
Mä en osaa täyttää sudokuja. :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ois mulla kyllä sudokujakin matkas, joten voisin tehä aivojumppaa. Niihinkin pitää keskittyy.
Mä en osaa täyttää sudokuja. :(
Sun pitää opetellaMä en osaa täyttää sudokuja. :(

Sun pitää opetella![]()

Ihan ymmärettävää. Jätkä treenaa TÄYSII!111!!, niin ei enää energia riitä mihinkään sudoku lappujen täyttelyyn.
Kyllä, yöllä olen itsekin virkeimmilläni. Voin myös käyttää tehokkaasti aikaani katsoen internetistä mielenkiintoisia ja opettavaisia videoita, kuten tämä:
Kyllä, yöllä olen itsekin virkeimmilläni. Voin myös käyttää tehokkaasti aikaani katsoen internetistä mielenkiintoisia ja opettavaisia videoita, kuten tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=jGzXwZG3MmM&feature=player_embedded
kaverilla Ludvig Borga kädessä![]()
http://www.youtube.com/watch?v=jGzXwZG3MmM&feature=player_embedded
Olen pelannu Final Fantasy 6:sta koko päivän ja lihakseni ovat varmasti kataboliassa. Teinkin 7 munan munakkaan höystettynä pussillisella savulihakuutioita, kyytipojaksi punasta maitoo.
Kauankohan menee, että tuo lopullisesti flipattuaan tappaa äitinsä/mummonsa ja kaverinsa, jotka videoissakin esiintyy? Vetoja pystyyn?
Nuo politiikan tutkimuksen ja maailman politiikan kirjat onkin sitten paljon mielenkiintosempia.
Huomenta! Elli-pieni sairastaa. Hienoa herätä kello 12.00 ja ruveta selaahan puhelimesta, että oon unien aikana sivuuttanu kaksi herätystä, kaksi puhelua ja kaksi tekstiviestiä!
Nyt teetä, että saisi ääntä kuuluviin.![]()
Huomenta! Elli-pieni sairastaa. Hienoa herätä kello 12.00 ja ruveta selaahan puhelimesta, että oon unien aikana sivuuttanu kaksi herätystä, kaksi puhelua ja kaksi tekstiviestiä!
Nyt teetä, että saisi ääntä kuuluviin.![]()
Huomenta!
Elli-pienelle pikaista paranemista! Itsellä oli tuossa reissun aikana kurkkukipeä ja kuumetta.. Ei teet auttanu, kuumaa rommia ja sokeria se tepsi :D

Pandakarhu sanoi:Mie oon kuullut sellaisen huhun, että suklaajäätelö parantaa mitä vain ;)