Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä, yöllä olen itsekin virkeimmilläni. Voin myös käyttää tehokkaasti aikaani katsoen internetistä mielenkiintoisia ja opettavaisia videoita, kuten tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=jGzXwZG3MmM&feature=player_embedded

Olen pelannu Final Fantasy 6:sta koko päivän ja lihakseni ovat varmasti kataboliassa. Teinkin 7 munan munakkaan höystettynä pussillisella savulihakuutioita, kyytipojaksi punasta maitoo.

Kyllä, yöllä olen itsekin virkeimmilläni. Voin myös käyttää tehokkaasti aikaani katsoen internetistä mielenkiintoisia ja opettavaisia videoita, kuten tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=jGzXwZG3MmM&feature=player_embedded

Olen pelannu Final Fantasy 6:sta koko päivän ja lihakseni ovat varmasti kataboliassa. Teinkin 7 munan munakkaan höystettynä pussillisella savulihakuutioita, kyytipojaksi punasta maitoo.

Kauankohan menee, että tuo lopullisesti flipattuaan tappaa äitinsä/mummonsa ja kaverinsa, jotka videoissakin esiintyy? Vetoja pystyyn?

Kauankohan menee, että tuo lopullisesti flipattuaan tappaa äitinsä/mummonsa ja kaverinsa, jotka videoissakin esiintyy? Vetoja pystyyn?

En usko, että on vaaraksi kenellekkään... Luulen, että hänellä on Asperger [video]http://fi.wikipedia.org/wiki/Aspergerin_oireyhtym%C3%A4[/video]

Kannattipa nukkua duunin jälkeen 5h päikkärit, kun ei ole sen jälkeen väsyttänyt tippaakaan ja enää on turha mennä sänkyyn pyörimään kun töihin pitäisi nousta kuitenkin tuossa 5 aikaan. Aamukahvin paikka siis :)

Huomenta kaikki :) Näyttäis olevan hieno päivä tulossa, pilvetön taivas ja kaikki.. Kattohommissa hikoillaan nimittäin tänään jonkin verran :rock:

[E] tässä vielä aamumusiikkia kaikille..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta. Lähetään pikkasen erinlaisella vedolla tänään liikkeelle :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Nuo politiikan tutkimuksen ja maailman politiikan kirjat onkin sitten paljon mielenkiintosempia.

Eivät ne kaikki hirvittävän mielenkiintoisia ole, varsinkin poliittisen ajattelun perusteisiin liittyvät kirjat ovat todella puuduttavia lukea. Ainoa hylätty on tähän mennessä tullut juuri tuosta tentistä. Osittain varmaan siitä syystä, etten ensimmäisellä kerralla halunnut lukea feminismiä käsittelevää kirjaa. Valtio-opin perusopintojen maailmanpolitiikan tenttikirjallisuudesta erehdyin lainaamaan kirjan nimeltään "Toinen maailmanpolitiikka". Se olikin selitystä siitä, kuinka naiset on unohdettu yms. valitusta. Älkää menkö samaan lankaan, jos noita päädytte joskus lukemaanValtio-opin johdantokurssista tosin nappasin vitosen lukematta käytännössä yhtään mitään, mutta luennoitsija/tentaattori olikin hieman omalaatuinen tapaus.

Paras tentti on kuitenkin ollut Pohjois-Amerikan tutkimuksen johdatuskurssilla (15 op:n kurssi), jossa luennoitsija ilmoitti jokaisen saavan keksiä kysymyksen itse, kunhan siitä oli käsitelty kurssikirjallisuudessa tai luennoilla. Kirjoitin sitten pitkän sepustuksen aiheesta "Yhdysvallat toisessa maailmansodassa". Enpä muuten pahemmin tuohonkaan tenttiin lukenut.

Huomenta! Elli-pieni sairastaa. Hienoa herätä kello 12.00 ja ruveta selaahan puhelimesta, että oon unien aikana sivuuttanu kaksi herätystä, kaksi puhelua ja kaksi tekstiviestiä!
Nyt teetä, että saisi ääntä kuuluviin. :)

Huomenta! Elli-pieni sairastaa. Hienoa herätä kello 12.00 ja ruveta selaahan puhelimesta, että oon unien aikana sivuuttanu kaksi herätystä, kaksi puhelua ja kaksi tekstiviestiä!

Huomenta!
Elli-pienelle pikaista paranemista! Itsellä oli tuossa reissun aikana kurkkukipeä ja kuumetta.. Ei teet auttanu, kuumaa rommia ja sokeria se tepsi :D

Mie oon kuullut sellaisen huhun, että suklaajäätelö parantaa mitä vain ;)

Huomenta!
Elli-pienelle pikaista paranemista! Itsellä oli tuossa reissun aikana kurkkukipeä ja kuumetta.. Ei teet auttanu, kuumaa rommia ja sokeria se tepsi :D

Kiitos paljon, kyllä meitsi yrittää kovasti tulla terveeksi tytöksi pian! :)

Pandakarhu sanoi:
Mie oon kuullut sellaisen huhun, että suklaajäätelö parantaa mitä vain ;)

Niinkö? Mää oon kuullu vähän samaa jogurtticasheweista! ;)

Voi pylly, oon saattanut lyödä esimiehelle luurin korvaan nukkuessani. :nolo:

Back
Ylös Bottom