Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tapailemani mies laittoi tän kerran mulle... Kuulemma sopii hyvin :lol2: Myöskin suokkejani :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Joo, ei taida oikein pimeissä baareissa pelata. Siksi ei pidä sinne lähteä :D

Lisää hyvää musaa.
Opiskelijat olleet ryyppäämässä, kun taksi tiputtaa porukkaa tuohon bussipysäkille vähän väliä.

teude! kello on yli kaksi. Mars baar.. eiku sänkyyn :D

Pimeät baarit on just parhaita. Vitusti stroboja ja lasereita. Sielläkö kun olet jonkun kuuman muijan kanssa loppu hitaissa kielikurkussa... :rock:

AAH! Muistoja tulvii mieleeni, täytyykin mennä run... ÖH! siis radalle viikonloppuna :dance2:

Eih, Pyssy jätti meidät! Ai niin, minunkin piti olla kahdelta sängyssä. Noh, kohta, kohta!

Huomaat vielä aamu viideltäkin istuvasi koneella ;)

zzzzzzzzzzz

LAKASTAN TEITÄ KAIKKIA !

Luultavasti. Lisää loistobiisejä!

Itse olen muistaakseni kerran tanssinut hitaat baarissa, ne on aivan perseestä :D

Se se vasta mahtavaa on ko hitaat alkaa ja painut sitä naista vasten. Hellästi viet ja jos se käy suhun ihan kuumana
ja alkaa puree kaulasta! Niin siinä vaiheessa ainakin oma alakerta herää eloon :D

Sitten hilpastaan jatkoille... Tarina päättyy tähän valitan :)

Kaikki on elettyä elämää. Tämä oli vasta Part I ;)
No en minä sentään mikkään pukki/pelimies ole... Ikääkään ole, kuin vaivaset 23 vuotta

Meillä on vielä kaikki vaikeudeet ja tuskat edessä, pitää yrittää nauttia näistä nuoruusvuosista. Muutama kuukausi ja itselläkin 23 mittarissa. Turha ikä, ei mitään etuoikeuksia.

Meillä on vielä kaikki vaikeudeet ja tuskat edessä, pitää yrittää nauttia näistä nuoruusvuosista. Muutama kuukausi ja itselläkin 23 mittarissa. Turha ikä, ei mitään etuoikeuksia.

Ei missään iässä ole etuoikeuksia! Kaikki on saman arvosia. Ainakin mun silmissä...

Laitetaas vähä sukupuolitautia soimaan, jos sitä kohta antautuis nukkumatille. No ei nyt sentään, kyllä minä naisissa pysyttelen jatkossakin..
Olkoon sitten nukkumiia! :haart:

Ei aina sitä materiaa! :D
R.A.K.K.A.U.S ei vain naisia/lapsia kohtaan, vaan elämää yleensäkkin.

Aah, rakkaus, mikä turmiollinen sana! Tässähän alkaa tuo kiva pienen hiprakan alku hävitä. MUTTA, en ota sitä viidettä, en varmasti! Kaikki akatkin hävisi täältä ketjusta.

Aah, rakkaus, mikä ihana sana! Tässähän alkaa tuo kiva pienen hiprakan alku hävitä. MUTTA, otan sen viidennen, varmasti! Kaikki naisetkin hävisi täältä ketjusta.

teude! Aina pitää siivota sun jälkiä ;)

No en minä enään, tuo oli varmasti viimeinen kerta. Anteeksi :D

Nukkumaan, öitä!

Edit.

Kovasti se yrittää saattaa minut turmion tielle! Mutta olen vahva kuin Kiinan muuri! Jos kaatuisi tuohon sänkyyn, toivottavasti herään aamulla kellon soittoon.

Suuri kuin kiinanmuuri ;)

"VilleGalle mikissä, yht tikissä ku Tikkanen, tai Jari Jari Litmanen, Ajaxin kulta-ajan lapsi, mä panen ku Tiger Woods, joka illaks nainen uus. Suomen jääkiekko sekasi ku Pekka Poudan säätieto, Myllylä ylähyllyllä, koko hiihto o ihan pyllystä. ;uista ku rupeet urheilee, et tää ei sovi surkeille, aamul taas morganit, mä hävitin mun Jordanit. Jos et ite saa lihasta, vedä haslaajaa hihasta, kyl sulle löytyy kuuri, oot suuri ku Kiinan muuri!"

Melko hyvin jäänyt päähän tämä(kin) JVG:n biisi. Torstaina näkee taas livenä, JABADABADUU!!!

Back
Ylös Bottom