Tapailemani mies laittoi tän kerran mulle... Kuulemma sopii hyvin :lol2: Myöskin suokkejani :D
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, ei taida oikein pimeissä baareissa pelata. Siksi ei pidä sinne lähteä :D
Lisää hyvää musaa.
Opiskelijat olleet ryyppäämässä, kun taksi tiputtaa porukkaa tuohon bussipysäkille vähän väliä.

Eih, Pyssy jätti meidät! Ai niin, minunkin piti olla kahdelta sängyssä. Noh, kohta, kohta!
Huomaat vielä aamu viideltäkin istuvasi koneella ;)
Luultavasti. Lisää loistobiisejä!
Itse olen muistaakseni kerran tanssinut hitaat baarissa, ne on aivan perseestä :D

J3pan seksitarinat, osa XVII!
Kaikki on elettyä elämää. Tämä oli vasta Part I ;)
No en minä sentään mikkään pukki/pelimies ole... Ikääkään ole, kuin vaivaset 23 vuotta
Meillä on vielä kaikki vaikeudeet ja tuskat edessä, pitää yrittää nauttia näistä nuoruusvuosista. Muutama kuukausi ja itselläkin 23 mittarissa. Turha ikä, ei mitään etuoikeuksia.
Ei missään iässä ole etuoikeuksia! Kaikki on saman arvosia. Ainakin mun silmissä...
24 kun täyttää, pääsee Ilonaan lauantaisin!
:D Tuo ei kyllä minusta ole odottamisen arvoinen asia..
Elämässä on muutakin hienoa, kuin naiset, viina ja baari. Vaikka ne näytteleekin isoa osaa tässä iässä.
Hmm, sali ja nopeat autot/moottoripyörät. Muuta ei kyllä tule mieleen.
Ei aina sitä materiaa! :D
R.A.K.K.A.U.S ei vain naisia/lapsia kohtaan, vaan elämää yleensäkkin.
Aah, rakkaus, mikä ihana sana! Tässähän alkaa tuo kiva pienen hiprakan alku hävitä. MUTTA, otan sen viidennen, varmasti! Kaikki naisetkin hävisi täältä ketjusta.
Suuri kuin kiinanmuuri ;)