Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ai niin se on jo yo... leikisti :D Voi pojat etta on kuuma. Nyt ei auttais Suomen poikien hopottaa mitaan kuumista ilmoista Suomessa. Kiva tallanen +40 astetta ja ilmankosteus noin 80%. Ai jessus ma sanon. Saako jaada asumaan?![]()
Iltaa. Sattusko joku tietämään mikä mulla on kurkussa, kun nieleminen sattuu pirusti. Kipu ei ole samanlaista kun angiinassa, vaan kipua tuntuu vaan kurkun vasemmalla puolella.
Iltaa. Sattusko joku tietämään mikä mulla on kurkussa, kun nieleminen sattuu pirusti. Kipu ei ole samanlaista kun angiinassa, vaan kipua tuntuu vaan kurkun vasemmalla puolella.
Joko tepe on raptori läjässä? Mitä tossa seitensatkussa on takapyörätehoja? Muistelin, että manasit joku aika takaperin lauennutta kiertokankea?
jumalauta, mulla on ollu samaa kauan aikaa, kipu tuntuu ihan vähän toisella puolta kurkkua, tuntuu aika usein jonkinlaista "kipua" mutta häviää usein.
tosin lääkärissä kävin, anto vaan antibioottikuurin ja mitään erikoista siä ei ollu
Joko tepe on raptori läjässä? Mitä tossa seitensatkussa on takapyörätehoja? Muistelin, että manasit joku aika takaperin lauennutta kiertokankea?
Ai, tarvii varmaan itsekkin poiketa jos vähän antibioottia sais.
Ja jepa:lle, ei vastaa oireet tohon sun laittamaan linkkiin.
Super5 on Raptori..
Mikä maa?
Veikkaisin Thaimaa..
Yhdysvallat, Etela-Carolina. Huomisesta eteenpain luvassa ehka VAIN n.35 astetta...
Onko tänään lauantai..? Vittu oon eläny ihan maanantaissa ja miettiny miten selviän vielä rattiin, ei ongelmaa enää!Piti käydä vitutusketjusta vilkaisemassa ja näinhän se asia olikin. Ei sovi mulle nää selvät lauantait, kun ei ajatus meinaa kulkea
Onko tänään lauantai..? Vittu oon eläny ihan maanantaissa ja miettiny miten selviän vielä rattiin, ei ongelmaa enää!