Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ai niin se on jo yo... leikisti :D Voi pojat etta on kuuma. Nyt ei auttais Suomen poikien hopottaa mitaan kuumista ilmoista Suomessa. Kiva tallanen +40 astetta ja ilmankosteus noin 80%. Ai jessus ma sanon. Saako jaada asumaan? :)

Iltaa. Sattusko joku tietämään mikä mulla on kurkussa, kun nieleminen sattuu pirusti. Kipu ei ole samanlaista kun angiinassa, vaan kipua tuntuu vaan kurkun vasemmalla puolella.

Iltaa. Sattusko joku tietämään mikä mulla on kurkussa, kun nieleminen sattuu pirusti. Kipu ei ole samanlaista kun angiinassa, vaan kipua tuntuu vaan kurkun vasemmalla puolella.

jumalauta, mulla on ollu samaa kauan aikaa, kipu tuntuu ihan vähän toisella puolta kurkkua, tuntuu aika usein jonkinlaista "kipua" mutta häviää usein.

tosin lääkärissä kävin, anto vaan antibioottikuurin ja mitään erikoista siä ei ollu

Joko tepe on raptori läjässä? Mitä tossa seitensatkussa on takapyörätehoja? Muistelin, että manasit joku aika takaperin lauennutta kiertokankea?

jumalauta, mulla on ollu samaa kauan aikaa, kipu tuntuu ihan vähän toisella puolta kurkkua, tuntuu aika usein jonkinlaista "kipua" mutta häviää usein.

tosin lääkärissä kävin, anto vaan antibioottikuurin ja mitään erikoista siä ei ollu

Ai, tarvii varmaan itsekkin poiketa jos vähän antibioottia sais.

Ja jepa:lle, ei vastaa oireet tohon sun laittamaan linkkiin.

Ai, tarvii varmaan itsekkin poiketa jos vähän antibioottia sais.

Ja jepa:lle, ei vastaa oireet tohon sun laittamaan linkkiin.

tosin mulla kyllä oireet jatku antibioottikuurin jälkeen mut töis on usein oireita ollu.

Ai perkele, elämäni ekat kalsarikännit. Ihan hauskaa hommaa.

Back
Ylös Bottom