Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Eli romurallia?

Viimesen päälle motörhöym, jolla on vaan teiden tukkona :pano:

n2010-new-burstner-elegance-i-900g-motorhome-n2010_004.jpg

Jos näät Seekkeri tuommosen matkailuvessan parkkeeraavan johonkin lähistölle niin tule sitten vaikka lasilliselle vettä.

edit. toki muutkin saa tulla ;)

saatan olla sen verran uhkarohkea että tulenkin :D

Varaan samppanjan ja mansikat ;)

Perjantaina pelipaikoille ja lauantaina jos pääsis johonkin EK:lle

e. Tepellä kamalan kokoinen matkailuauto.

Leustuun ja Surkeeseen ehkäpä menossa ite. Saas nähä.

Tepellä lainassa kamalan kokoinen matkailuauto.

Kyllä, mutta vain Kävelykadun-Ek:lle :) Tai no ehkä lauantaina Laajavuoreen..

edit. kele miten paskaa mäihää Mikolla heti kärkeen :(

Mikolla kyllä tosi paska alku.

Mitä vittua! Suomalainen mies MM-rallissa ja selvinpäin, tuosta ei hyvä seuraa :D

Ei tulla kopterilla, kun ei ole vielä tuo lentolupakirjakaan hanskassa. Lukemattomien ylinopeussakkojen siivittämänä tullaan matkailuautolla.

Mä nyt olen aika useinkin selvinpäin niissä tapahtumissa joissa muut kaatuilee tuhannen päissään. Eli eiköhän tästäkin jotenkin selvitä.

Nice.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mikäs merkki ja malli toi on toi matkailuvaunu? Heleeeeeeeeevetin iso on kyllä :D Mä en pääse jyskälän hommia kattelee nyt olleskaan kun on tota helsinkiin menoa huomen töitä kun ne ois täällä lahessa :jahas: Olisin kyl muuten tullu kuokkii ja ihmettelee vaunulle miten ne johtajat elää :D

Mikäs merkki ja malli toi on toi matkailuvaunu? Heleeeeeeeeevetin iso on kyllä :D Mä en pääse jyskälän hommia kattelee nyt olleskaan kun on tota helsinkiin menoa huomen töitä kun ne ois täällä lahessa :jahas: Olisin kyl muuten tullu kuokkii ja ihmettelee vaunulle miten ne johtajat elää :D

Burstner on merkki. Oisit nyt tullut Hondalla näyttämään mallia miten sitä pitäs vetää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom