Eli romurallia?
Viimesen päälle motörhöym, jolla on vaan teiden tukkona

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli romurallia?

En ole koskaan maistanut, enkä edes kuullut sellaisten olemassaolosta! :o
Löytyy niin valkosuklaalla, tummalla suklaalla kuin maitosuklaallakin kuorrutettuina. ;)
Oho! Joutuukohan sitä käyrä uuren kauppareissun tänään..
kannattaa varoa jos laittaa tuollaisen julkisen kutsun, ties kenet se houkuttelee paikalle :DJos näät Seekkeri tuommosen matkailuvessan parkkeeraavan johonkin lähistölle niin tule sitten vaikka lasilliselle vettä.
edit. toki muutkin saa tulla ;)
kannattaa varoa jos laittaa tuollaisen julkisen kutsun, ties kenet se houkuttelee paikalle :D
kannattaa varoa jos laittaa tuollaisen julkisen kutsun, ties kenet se houkuttelee paikalle :D
Mikäs mättöpäivä siulla on menossa? :D
Kesken työpäivänkin lähdettiin porukalla käymään irtokarkkiostoksilla.saatan olla sen verran uhkarohkea että tulenkin :DEi pelkoa, kaikille ollaan mukavia, kestitään ja annetaan yösijakin tarvittaessa. Teretulemas vaan..
Jyskylän ralliin tulijoita?
Jyskylän ralliin tulijoita?
Tai no ehkä lauantaina Laajavuoreen..Mää oon ollu tänään ihan possu.Kesken työpäivänkin lähdettiin porukalla käymään irtokarkkiostoksilla.
Mää oon ollu tänään ihan possu.Kesken työpäivänkin lähdettiin porukalla käymään irtokarkkiostoksilla.
saatan olla sen verran uhkarohkea että tulenkin :D
Perjantaina pelipaikoille ja lauantaina jos pääsis johonkin EK:lle
e. Tepellä kamalan kokoinen matkailuauto.
Leustuun ja Surkeeseen ehkäpä menossa ite. Saas nähä.
Kyllä, mutta vain Kävelykadun-Ek:lleTai no ehkä lauantaina Laajavuoreen..
edit. kele miten paskaa mäihää Mikolla heti kärkeen :(
Mitä vittua! Suomalainen mies MM-rallissa ja selvinpäin, tuosta ei hyvä seuraa :D
Ei tulla kopterilla, kun ei ole vielä tuo lentolupakirjakaan hanskassa. Lukemattomien ylinopeussakkojen siivittämänä tullaan matkailuautolla.
Mikäs merkki ja malli toi on toi matkailuvaunu? Heleeeeeeeeevetin iso on kyllä :D Mä en pääse jyskälän hommia kattelee nyt olleskaan kun on tota helsinkiin menoa huomen töitä kun ne ois täällä lahessa :jahas: Olisin kyl muuten tullu kuokkii ja ihmettelee vaunulle miten ne johtajat elää :D