Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Teidän suklaa keskustelusta tuli mieleen, et ellyn pitäis päästä tänne jyväskylään ku meillä on tuo Pandan suklaatehas täällä :D

Onko siellä sellanen? :o Mää haluan sinne heti! Mitenköhän pomolta heruisi vapaata tällaiselle kulttuurimatkalle...

ps. Kävin kaupasa. Ellille tulee mättöilta. :nolo:

Pakkiksen innoittamana mäkin kävin ostamassa suklaata! No tietysti törmäsin naapuriini siellä ja kaupan sisäilman lämpötila laski about 5 astetta kun huomattiin toisemme. Ikinä en oo nyökännyt yhtä jäätävää "tervehdystä". Oikeastaan se oli ennemminkin "pysy kaukana tai revin sulta pään irti"-nyökkäys kuin tervehdys.

Awwww, ihana siskoni teki mulle ruokaa :) Olen ihan uupunut koska olen viettänyt rankan päivän merellä seilaten ja ympäri ämpäri fillaroiden, joten ihan oikeaan saumaan osui siskon kerran viikossa tapahtuva kiltti hetki.

Söin äsken grillikylkeä!! sen hakeminen oli eeppinen reissu, sain selän suoraksi ja lähdin kauppaan. Siellä huomasin ettei oo kärrykolikoita ja otin jonkun vanhusten rollaattorin mutta se oli liian matala ja hapotti ihan helvetisti selkää siihen nojaillessa. Kaikki katseli säälien.. ei herunut säpiä kuitenkaan mut ihan hyvä yritys oli. Onneks ei tullu enää niitä äkillisiä vihlaisevia kipuja.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
FB:ssä oli tollanen "pistä toka nimi youtubeen ja jaa eka biisi mikä tulee" :D

Hauskaa. Mie tykkään eläimistä...

TV-sarjoissa ja leffoissa putkimiehet käy vähän hajulukkoa hiplaamassa ja kohta ovat panemassa sitä naista. Seekkerin putkimieshommat on ihan samanlaisia.

Viime vuonna meinasin päästä putkimieshommiin, tänä vuonna onkin sitten ollu hiljasempaa.

Nyt nukkumaan, huomenna mentävä vielä käymään siellä työmaalla:jahas:

Ihan ok biisi.

Tää siis tohon juutubenimihakujuttuun!

FB:ssä oli tollanen "pistä toka nimi youtubeen ja jaa eka biisi mikä tulee" :D

Itse-asiassa dikkailen, jotain Juha Tapsan biisejä. Ei tää niin hirveen paha ole.

Juha Tapiolla on oikeesti hienoja biisejä. Toi nimenomainen on juuri niitä.

Back
Ylös Bottom