Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ephemeral: Mitä voin sanoa. Elä käytä käkkäriä. :hyvä: Se on varmasti parempi kuin uusi korjauksen jälkeen.

Ephemeral: Mitä voin sanoa. Elä käytä käkkäriä. :hyvä: Se on varmasti parempi kuin uusi korjauksen jälkeen.

Sitä on taas leikitty Juhaa Kankkusessa. Voevoevoe... Itsehän olen vaan kerran pakittanu Hondan lampputolppaan mut ei siitä jääny ees mitään huomattavaa jälkeä kun on niin vaffaa tekoa tuo wanha Honda ;) Niin ja talvella lipsu pari kertaa penkkaan niin huomiovalot vähän kärsiny mut ei mitään isompaa :D

luulin ettei kipu trapzeissa vois enää lisääntyä mut nyt se on saavuttanut taas uudet mittasuhteet.. ei oo koskaan ollu trapzit yhtä liekeissä, tää on ihanaa.

oon miettinyt välillä et huvittais julistautua kaulabodariksi mut sit katsoin mr. niceguyn kuvia ja tajusin et parasta olla hiljaa... ainakin toistaiseksi.

Sitä on taas leikitty Juhaa Kankkusessa. Voevoevoe... Itsehän olen vaan kerran pakittanu Hondan lampputolppaan mut ei siitä jääny ees mitään huomattavaa jälkeä kun on niin vaffaa tekoa tuo wanha Honda ;) Niin ja talvella lipsu pari kertaa penkkaan niin huomiovalot vähän kärsiny mut ei mitään isompaa :D

Joo vauhtia oli varmaan 7km/h. :D Itsehän olen pakittanu tuon Hondan myös tolppaan. :lol2: :hyvä: Siitä ei tosin jääny huomattavaa jälkeä. Penkat olen tähän mennessä saanu vältettyä. Varmaan itkisin itseni hautaan jos tuon pahasti mälläisin.

Olen itseasiassa kuiten ihan hyvä kuski. :thumbs:

Olinko eka?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Otas Ephemeral tästä vähän alkulämpöjä

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mun mielestä tuo biisi oli oikeasti ihan hyvä. :D Kyllä trancekin on ihan jees joskus.

Äsken muijan luona käymässä ja naapurin juoppo 2x murhaaja + naistenhakkaaja kävi siihen kiinni kun oli tupakalla. Kilahdin. Hyypiö on nyt sairaalassa paikkailtavana. Nyt pari paukkua jackkiä, nyt pitää rauhoittua..

Back
Ylös Bottom