Huomattiin! Mie lähen leputtamaan jalkaani rannalle, moro! :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Että voi olla kuuma :wall:
Mansikka-suklaa-banaani pirtelö helpottaa![]()
No kivat pari viikkoo tulossa ku oottelee neidon paluuta maailmalta, että saa omansa pois :(^ Varmaan Kaira käynyt multakin rosvoilemassa pois moiset. Tänään ollut niin laiska päivä, että hohhoijaa.
Huoh, olispa astianpesukone. Just sain pitkästä aikaa pestyä paistinpannun ja kattilan ja aattelin, että "jes kerranki vois tehä kunnon ruokaa". Sit tajusin että vielä pitäis hinkata lautanen ja haarukka puhtaaksi...
Hoo, itse tiskasin viikonloppuna melkein kaikki astiat!
Mua ehkä eniten vit**ttaa se, että astianpesukone on, muttei paikkaa sille keittiössäHuoh, olispa astianpesukone. Just sain pitkästä aikaa pestyä paistinpannun ja kattilan ja aattelin, että "jes kerranki vois tehä kunnon ruokaa". Sit tajusin että vielä pitäis hinkata lautanen ja haarukka puhtaaksi...

Mua ehkä eniten vit**ttaa se, että astianpesukone on, muttei paikkaa sille keittiössä![]()
Helpompi on tiskata se astia sen jälkeen kun sitä on käyttänyt.
Hyi... Etovaa ahkeruutta.
Doh, taidampa heti kantaa sen sinneLaita se kellariin sitte.
Ei se nyt sentään siinä keittiössä ole näkyvillä, olen piilottanut sen jonnekkin muualle kämppääni. Tosin luulen että ennemmin uhkailen talonmiestä kaikella epämääräisellä niin kauan, että tämä tulee tekemään sille paikan ja jos ei tule ni otan kuviosahan ja rupeen modifoimaan sille paikkaa.