Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On se nyt hemmetti, kun tuntuu että aina jalkapäivinä sattuu olemaan se laiskin ja väsynein fiilis :jahas: Tää on varmaan kropan alitajuinen RHP-käännytysyritys...

128860240984117732.webp

Missäköhän taas mun työmotivaatio on, ei kukaan ois nähnyt? Oon ihan varma et Kaira on varastanut sen samalla ku varasti mun liikakilotkin :evil:

^ Varmaan Kaira käynyt multakin rosvoilemassa pois moiset. Tänään ollut niin laiska päivä, että hohhoijaa.

Olipas perkeleen komea ukkosmyrsky täällä. Monta kertaa tuli aivan viereen salama. Puolet valoista ja koneistakin meni duunissa pimeäksi.

Huoh, olispa astianpesukone. Just sain pitkästä aikaa pestyä paistinpannun ja kattilan ja aattelin, että "jes kerranki vois tehä kunnon ruokaa". Sit tajusin että vielä pitäis hinkata lautanen ja haarukka puhtaaksi...

Huoh, olispa astianpesukone. Just sain pitkästä aikaa pestyä paistinpannun ja kattilan ja aattelin, että "jes kerranki vois tehä kunnon ruokaa". Sit tajusin että vielä pitäis hinkata lautanen ja haarukka puhtaaksi...

Hoo, itse tiskasin viikonloppuna melkein kaikki astiat!

Mua ehkä eniten vit**ttaa se, että astianpesukone on, muttei paikkaa sille keittiössä :rolleyes:

On on.
Kananmunien parasta ennen -päiväys on muuten suuri kusetus. Nää 2,5kk sitten "vanhentuneet" kananmunat maistuvat herkullisilta.

Laita se kellariin sitte.
Doh, taidampa heti kantaa sen sinne :) Ei se nyt sentään siinä keittiössä ole näkyvillä, olen piilottanut sen jonnekkin muualle kämppääni. Tosin luulen että ennemmin uhkailen talonmiestä kaikella epämääräisellä niin kauan, että tämä tulee tekemään sille paikan ja jos ei tule ni otan kuviosahan ja rupeen modifoimaan sille paikkaa.

Back
Ylös Bottom