Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä lähtien tähä trediin on saanu kirjottaa 06:00-24:00 ulkopuolella? :D
Katso telkkaria siellä missä se on?Mäkin tein mättösetin. Pakastevihanneksia ja yksi (1) keitetty kananmuna. Kyllä nyt taas jaksaa!
Pitäis tappaa vielä 1,5h aikaa ennen töihin lähtöä... Haluaisin katsoa telkkaria, mutta siirsin sen joskus kuukausi sitten toiselle seinälle sisustuksen nimissä eikä antennijohto ylety seinään. En ole ostanut jatkojohtoa koska en ole kokenut tarvitsevani telkkua... En ole moista laitetta edes omistanut yli vuoteen, mutta tällaisina tylsinä iltoina se olisi ihan jees.

Kun parisuhde meni poikki niin osaa keskittyä "olennaisimpiin" asioihin. :D Ja anteeksi jos sanoin jotain sopimatonta, nykyään vaan on niin rennompaa. 
Katso telkkaria siellä missä se on?
En tiedä miksi sun posteja on hauska lukea. :D Ehkä siksi kun itselläkin on nykyään tuollaisia "arkisia" ongelmia aina välillä.Kun parisuhde meni poikki niin osaa keskittyä "olennaisimpiin" asioihin. :D Ja anteeksi jos sanoin jotain sopimatonta, nykyään vaan on niin rennompaa.
Edit. Ainiin johto ei ylety. :D
Hyvä että kuitenkin pärjäät.No siis sehän nimenomaan onkin ongelma että sitä ei voi katsoa siellä missä se on nyt :D Enkä voi oikein siirtää takaisinkaan koska vanhalla paikalla on nyt sänky ja siinä on jalka rikki silleen et sitä siirtäessä pitää vähän kikkailla ja siinä menee ikuisuus. Telkkarikin on ihan helvetin painava, en saa sitä nostettua mihinkään (viimeksi siirsin sen työntämällä koko pöytää pikku hiljaa huoneen poikki).
Mulla tuntuu olevan näitä arkisia ongelmia vähän väliä. Mutta ei se mitään, ei mua haittaa!
Ei tässä voi muuta sanoa kuin että nuo putkitelkkarit on nin helvetin painavia. :D
Koskee myös parisuhteita. Jos saan tilaisuuden antaa jollekin läheisyyttä, niin sitä kyllä annan.
)Hyvä että kuitenkin pärjäät.Ei tässä voi muuta sanoa kuin että nuo putkitelkkarit on nin helvetin painavia. :D
(On vain nyt se asenne, että mihin tahansa ryhdyn, niin sen hoidan kunnialla loppuun.Koskee myös parisuhteita. Jos saan tilaisuuden antaa jollekin läheisyyttä, niin sitä kyllä annan.
)
Anteeksi avautuminen, olen sekä humalassa, että tosissani. Haluan läheisyyttä, enkä vain SINÄ mielessä. ;) )
Toi on kyllä totta. Monesti parhaan treenin saa tehtyä silloin kun on ollu vähän laiska fiilis etukäteen.. Onneks ei sentään mikään jalkapäivä oo odottamassa. huh
Sataa, sataa ropisee, pili pili pom.
Tyhmä sade ja ukkosmyrsky pilas koko päivän. Miks tossa laulussa muuten lauletaan pilistä? Miten pilit liittyy sateeseen?![]()
Äsken tuli vettä kuin esterin perseestä! Pili ja sade ongelmasi selitetään tässä runossa:
Kuiva nurmikkosi huutaa sadettajaani.
Olisit kuin viljapelto ja minä farmarisi joka siementää peltosi itämään.
Miksi naisilla on fetissi viherkasveja kohtaan. Aina itkevät miksi minulla ei ole mitään kasveja asunnossani? Miksi olisi? Pihalla on vihreää vaikka muille jakaa, sinne vaan kyykkimään. Ihme eläjiä ;)

Onks toi sun oma runo?
Ei saa yleistää! Mua ei ainakaan haittaa viherkasvien puute, eipä niitä oo itelläkään sisällä ollu koskaan. Tosin mulla on perunamaa ja marjapuskia ja tomaatteja, on niissä vähä kastelemista ollu tänä kesänä![]()