Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jeppistä. Mäkin taidan lähtee unille, josko sitä jaksais vaikka aamujuoksun käydä tekemäs pitkästä aikaa jos kerrankin menis ajoissa nukkumaan. Kuullaan huomennaKauniita unia, murumussukat! Bicho, mää rimpautan sulle sit huomen ku tiiän monelta munamankeli pääsee hoidosta :D

Kerro nyt ihmeessä kun ei setää oo näkyny miesmuistiin!
Olen palomiehesi. Kantaisin sinut ulos palavasta talosta, jonka itse sytytit kosketuksellasi. Kosketuksellasi saat minutkin syttymään. Hierot kypärääni niin että syljen silmääsi.Ajaisin sinua kuin paloautoa, ja huutosi olisi kuin paloautoni sireenit. Rakastan vanukasta...
Klikkasin nettimotoon, niinkuin olen tehny jo pari kuukautta. Siellä minä sitten selailen ja katselen erilaisia pyöriä. Kuolatakin saatan ja haaveilen rikkaasta huomisesta.![]()
Ei sen erikoisempi tarina. Sen tiedän, että kun mie sen pyörän joku päivä saan, niin päräytän suoraan tuonne Norjaan. Näin vähän matkustaneena, nuo Norjan pikkukukkulat teki vaikutuksen heti ja ovat sen verta lähelläkin, että sehän on mitä mainioin trippi. :haart:
Miekii haluisin Norjaan.. Nou mani nou hani. Niin ja sit kun saat sen pärrän niin päräytetään tonne keski-suomeen kruisimaan :D
Keski-Suomeen vaan sen takia että se on ikään ku puoles välissä kun sä lähet sieltä Jäämereltä ja mä täältä Itämereltä :lol2: On sielä hienoa tietäkin..
Pikku routaheitot haittaa :D Onkos joku pyörä nyt noussut ylitse muiden vai onko ihan hakuammuntaa vielä?
Joo lottovoittoa odotellessa.. Huonosti on ajelut menny ku en oo moneen viikkoon ajanu omalla pyörällä kun ei oo varaa ostaa uusia renkaita. Faijan pyörällä kävin yhen iltalenkin heittämässä viime viikolla mut siihen se on jääny. Ei kait tässä auta odotella kun ens kuun 15. päivää kun on taas vähän edes fyrkkaa..:jahas: