Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kauniita unia, murumussukat! Bicho, mää rimpautan sulle sit huomen ku tiiän monelta munamankeli pääsee hoidosta :D
Jeppistä. Mäkin taidan lähtee unille, josko sitä jaksais vaikka aamujuoksun käydä tekemäs pitkästä aikaa jos kerrankin menis ajoissa nukkumaan. Kuullaan huomenna :)

Kyl ol' Nuorgamissa makiat ilimat. :D

Kattelis pyöriä ja lähtis koisii. Näin niinku että jos jotakuta kiinnostaa. Kerron toki lisää jos haluatte.

Olen palomiehesi. Kantaisin sinut ulos palavasta talosta, jonka itse sytytit kosketuksellasi. Kosketuksellasi saat minutkin syttymään. Hierot kypärääni niin että syljen silmääsi.Ajaisin sinua kuin paloautoa, ja huutosi olisi kuin paloautoni sireenit. Rakastan vanukasta...

Kerro nyt ihmeessä kun ei setää oo näkyny miesmuistiin!

Klikkasin nettimotoon, niinkuin olen tehny jo pari kuukautta. Siellä minä sitten selailen ja katselen erilaisia pyöriä. Kuolatakin saatan ja haaveilen rikkaasta huomisesta. :)

Ei sen erikoisempi tarina. Sen tiedän, että kun mie sen pyörän joku päivä saan, niin päräytän suoraan tuonne Norjaan. Näin vähän matkustaneena, nuo Norjan pikkukukkulat teki vaikutuksen heti ja ovat sen verta lähelläkin, että sehän on mitä mainioin trippi. :haart:

Olen palomiehesi. Kantaisin sinut ulos palavasta talosta, jonka itse sytytit kosketuksellasi. Kosketuksellasi saat minutkin syttymään. Hierot kypärääni niin että syljen silmääsi.Ajaisin sinua kuin paloautoa, ja huutosi olisi kuin paloautoni sireenit. Rakastan vanukasta...

Luin eka, että hiero kyrpäxxx

Klikkasin nettimotoon, niinkuin olen tehny jo pari kuukautta. Siellä minä sitten selailen ja katselen erilaisia pyöriä. Kuolatakin saatan ja haaveilen rikkaasta huomisesta. :)

Ei sen erikoisempi tarina. Sen tiedän, että kun mie sen pyörän joku päivä saan, niin päräytän suoraan tuonne Norjaan. Näin vähän matkustaneena, nuo Norjan pikkukukkulat teki vaikutuksen heti ja ovat sen verta lähelläkin, että sehän on mitä mainioin trippi. :haart:

Miekii haluisin Norjaan.. Nou mani nou hani. Niin ja sit kun saat sen pärrän niin päräytetään tonne keski-suomeen kruisimaan :D

Miekii haluisin Norjaan.. Nou mani nou hani. Niin ja sit kun saat sen pärrän niin päräytetään tonne keski-suomeen kruisimaan :D

Keski-suomeen... Ei se ole huono idea tuokaan. Tuntemattomia seutuja mulle, joten se käy. :D

Eihän sinne Norjaan tieten heti pääse. Mutta ehottomasti paras vaihtoehto jos haluaa jylhiä maisemia lähellä nähä. Matkaakin on poronkusema.

Keski-Suomeen vaan sen takia että se on ikään ku puoles välissä kun sä lähet sieltä Jäämereltä ja mä täältä Itämereltä :lol2: On sielä hienoa tietäkin..

Olisi pitänyt tietää, että olo on tämä,
kun Ben&Jerrys-purkista on jäljellä vain jämä.
Hiilarit normaalisti sata tai alle,
löytyy siitä selitys ololle näin kamalalle.
Pyörin sängyssä ja hikoilen kuin sika,
ei saisi valittaa, ihan oma vika.

Tuskainen olo sai myös minun runosuoneni sykkimään!

Keski-Suomeen vaan sen takia että se on ikään ku puoles välissä kun sä lähet sieltä Jäämereltä ja mä täältä Itämereltä :lol2: On sielä hienoa tietäkin..

Siksihän se on keski-suomi :lol2: ;) :D Parempi olla routavaurioista vapaat tiet!

On se minustakin reilua ajaa keskellä.

Pikku routaheitot haittaa :D Onkos joku pyörä nyt noussut ylitse muiden vai onko ihan hakuammuntaa vielä?

Pikku routaheitot haittaa :D Onkos joku pyörä nyt noussut ylitse muiden vai onko ihan hakuammuntaa vielä?

Ylitse muiden on minun unelmissa edelleen Kawasaki Z1000 2010-> :D Mutta ei mulla sellaseen ole varaa, joten täytyy tyytyä johonkin muuhun.

Ei tässä mitään varmaan vielä ole. Kerron sitten kun alkaa polttaa. Tulis lottovoitto, niin vois ostaa vaikka pari.

Mites sun ajot on menny lähiaikoina?

Vielä pieni runontynkä trooppiseen yöhön.

Kuiva nurmikkosi huutaa sadettajaani.
Olisit kuin viljapelto ja minä farmarisi joka siementää peltosi itämään.
Mietin punttimimmejä...... KYRPÄ

Joo lottovoittoa odotellessa.. Huonosti on ajelut menny ku en oo moneen viikkoon ajanu omalla pyörällä kun ei oo varaa ostaa uusia renkaita. Faijan pyörällä kävin yhen iltalenkin heittämässä viime viikolla mut siihen se on jääny. Ei kait tässä auta odotella kun ens kuun 15. päivää kun on taas vähän edes fyrkkaa..:jahas:

Joo lottovoittoa odotellessa.. Huonosti on ajelut menny ku en oo moneen viikkoon ajanu omalla pyörällä kun ei oo varaa ostaa uusia renkaita. Faijan pyörällä kävin yhen iltalenkin heittämässä viime viikolla mut siihen se on jääny. Ei kait tässä auta odotella kun ens kuun 15. päivää kun on taas vähän edes fyrkkaa..:jahas:

Damn... Helvetin raha. Ei muuta ku kuutamokeikkaa. :D

Back
Ylös Bottom