Nyt on taas kerran sellainen olo, että tekisi mieli lopettaa judo. Olin taas tykinruokaa ja joka paikkaan särkee ja sattuu, niskaan pahiten. Ei vaan kulje tuo touhu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei se elämä nyt voi muutamasta tunnista olla kiinni :D
Hitto kun tuntuu hyvältä fillaroida pitkästä aikaa, pitäis tänäänkin saada aikaiseksi lähdettyä vetämään lenkkiä. Tuntuu ainakin että rasva palaa kivasti.

Haluaa heti nyt!Itse kävisin fysioterapeutilla tai osteopaatilla.Nyt on jotain kyllä oikeasti pielessä: kasvoissa tuntuu samanlaista kihelmöintiä kuin jaloissa pari viikkoa sitten. Lisäksi niska on tuskaisen jumissa. Mitä tehdä?
Vähän eri treeniä tänään... Helvetti et valssaaminen on tuskaa kun on kintut treenattu edellisenä päivänä.
Note to self: Ei jalkatreenejä pariin päivään ennen häitä jos meinaa tanssia sukulaisten edessä sillein "fiksun" näkösesti, eikä sillein kun puujaloilla paskat housussa yrittäs valssata :D

Nytkö oli ne teidän häät?![]()

Pystyykö tv:stä tulemaan enään huonompaa ohjelmaa? Täytyy se nainen nyt hankkia prkl:n nopeesti. Nää illat on aivan liian tylsiä.
Onneksi on tietokone.
Tietokone, tuo armoitettu pelastajamme.
Tietokone = no life. Tietokoneet on muutenki mun työtä, niin kyllä mä odotan innolla jo töitä ja vähemmän tätä paskaa ja tänne vinkumista. Ihan kaiken respectillä kaikkia jätkiä kohtaa tuolla sinkkujen purnauksissa, mut ei tolla itkemisellä, mitään naista koskaan irtoo. Tässä alkaa itte kohta imee tota syöpää itelle ja sitä en tarvii. Vähennän sitten vaikka tuolla puolella käyntiä ja katon jotain järkky roskaa tv:stä.