Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on taas kerran sellainen olo, että tekisi mieli lopettaa judo. Olin taas tykinruokaa ja joka paikkaan särkee ja sattuu, niskaan pahiten. Ei vaan kulje tuo touhu.

Nyt on jotain kyllä oikeasti pielessä: kasvoissa tuntuu samanlaista kihelmöintiä kuin jaloissa pari viikkoa sitten. Lisäksi niska on tuskaisen jumissa. Mitä tehdä?

Hitto kun tuntuu hyvältä fillaroida pitkästä aikaa, pitäis tänäänkin saada aikaiseksi lähdettyä vetämään lenkkiä. Tuntuu ainakin että rasva palaa kivasti.

Mua taas on alkanut fillarointi vituttaa koska kaikilla tuntuu olevan paremmat fillarit kuin mulla. Olen katkera. Tossa mun menopelissä on kai ainakin takarengas vähän rikki kun koko ajan saa olla pumppaamassa, joten mummopyörä on vähän raskas ajaa... Fillaroin sellaset parikymmentä kilometriä melkein joka päivä, joten kannattaisi varmaan hankkia uusi pyörä tai korjauttaa tuo vanha :rolleyes:

Joo. Kai sitä voisi lukea vähän nuoren Wertherin kärsimyksistä ja sitten painua unten maille.

Vähän eri treeniä tänään... Helvetti et valssaaminen on tuskaa kun on kintut treenattu edellisenä päivänä.

Note to self: Ei jalkatreenejä pariin päivään ennen häitä jos meinaa tanssia sukulaisten edessä sillein "fiksun" näkösesti, eikä sillein kun puujaloilla paskat housussa yrittäs valssata :D

thumb_image003.jpg

Vähän eri treeniä tänään... Helvetti et valssaaminen on tuskaa kun on kintut treenattu edellisenä päivänä.

Note to self: Ei jalkatreenejä pariin päivään ennen häitä jos meinaa tanssia sukulaisten edessä sillein "fiksun" näkösesti, eikä sillein kun puujaloilla paskat housussa yrittäs valssata :D

Nytkö oli ne teidän häät? :)

Nytkö oli ne teidän häät? :)

Ei vielä. Tuossa reilun kuukauden päästä häät. Tänään piti vaan treenata toi häävalssi kun kaverit laulaa ja säestää akustisella kitaralla meidän valssin ja biisinä on niiden oma sovitus tosta Martikaisen - valssi tanssitaidottomille... Ainakin biisin nimi täsmää tanssijoihin hyvin :rolleyes:

Oli vaan aika tuskaa valssata kun jalat on ihan tukossa kyykyn jäljiltä.

Pystyykö tv:stä tulemaan enään huonompaa ohjelmaa? Täytyy se nainen nyt hankkia prkl:n nopeesti. Nää illat on aivan liian tylsiä.

Tietokone = no life. Tietokoneet on muutenki mun työtä, niin kyllä mä odotan innolla jo töitä ja vähemmän tätä paskaa ja tänne vinkumista. Ihan kaiken respectillä kaikkia jätkiä kohtaa tuolla sinkkujen purnauksissa, mut ei tolla itkemisellä, mitään naista koskaan irtoo. Tässä alkaa itte kohta imee tota syöpää itelle ja sitä en tarvii. Vähennän sitten vaikka tuolla puolella käyntiä ja katon jotain järkky roskaa tv:stä.

Tietokone = no life. Tietokoneet on muutenki mun työtä, niin kyllä mä odotan innolla jo töitä ja vähemmän tätä paskaa ja tänne vinkumista. Ihan kaiken respectillä kaikkia jätkiä kohtaa tuolla sinkkujen purnauksissa, mut ei tolla itkemisellä, mitään naista koskaan irtoo. Tässä alkaa itte kohta imee tota syöpää itelle ja sitä en tarvii. Vähennän sitten vaikka tuolla puolella käyntiä ja katon jotain järkky roskaa tv:stä.

Sanotaan, että syöpä tulee katkeruudesta. Siksi yritän repiä huumoria lähes joka asiasta.

Back
Ylös Bottom