Hyvää iltaa.. Kairalla on nälkä, kohta tulee kiukku :D
Suosittelen ruisleipää voilla, metukalla ja vahvalla lastenkoskijalla (koskenlaskija) ja tietenki perään MAITORAHKAA BEIBI!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvää iltaa.. Kairalla on nälkä, kohta tulee kiukku :D
Suosittelen ruisleipää voilla, metukalla ja vahvalla lastenkoskijalla (koskenlaskija) ja tietenki perään MAITORAHKAA BEIBI!
Niin ja Heatseeker, mä kun luulin että sä olit vakavissas sen sun pituuden sovittamisen kanssa moottoripyörään :lol2:
Lähden keittiöön ristiretkelle tarkistamaan mitä koiranhoitaja on mulle jättäny :D

Kaikki muu on syöty, paitsi koiranruoka :dance:
Mimmosia ravintoarvoja niissä muuten on, halpaa bodyruokaa joku 20kg säkki![]()
Tosin eiköhän tollanen kilokyykkykin mene jos sun ajelut on sellasta niin kuin naisteskin kanssa, eli lyhyitä rykäsyjä keula pystyssä ja kumi palaen!No melkein kaikki syöty :D Alpenin suklaa-myslipatukoita löytyy neljä kappaletta.. Mars-patukkajäätelö löytyy.. Ja onhan mulla maitorahkaa plus marjoja. Mä pärjään!
http://www.youtube.com/watch?v=vdRG8s5edWg
Mä pärjään, hetken? :D
Levotonta, unille -> lepää rauhassa pakkotoisto

http://www.youtube.com/watch?v=vdRG8s5edWg
Mä pärjään, hetken? :D
Levotonta, unille -> lepää rauhassa pakkotoisto
Joo no kylhän niillä pystyy ajelemaan mutta on se vähän ahdasta varmasti kun mulla meinaa omallakin pyörällä välillä polvet puutua vaikka toi on tollanen tourinki mopoTosin eiköhän tollanen kilokyykkykin mene jos sun ajelut on sellasta niin kuin naisteskin kanssa, eli lyhyitä rykäsyjä keula pystyssä ja kumi palaen

Kyl tää on jumalauta karmeeta!! :@ kun suorastaan alkaa jo pelottamaan ku tulee ilta ja tietää että kohta pitäis myös mennä nukkumaan. Kammo tuskahiki pukkaa päälle, Jalat rupee liikkuu ittekseen ja tuntuu että pitäis juosta seinistä läpi! Jonkin sortin paniikkikohtausta pukkaa nykyään iltasin.. Mutta mikäs se tässä on kesälomilla valvoessa :( eijj kiva
Sehän täs just mättää ku ei tiedä missä vika? Alkaa vaa tulee niin hiton levoton olo ettei tiedä mitenpäin olisi :|
kaikki menee ihan hyvin! Parisuhteessa, työelämässä, ja noin niinkun muutenkin kaikki pitäis olla ihan hyvin! En vaan perkele tiiä mikä hitto siin on et rupee tulee taas tälläsiä oloja? Joskus vuosia sitten ollut kans noita mutta ne on menny nopeesti poiskin. Nyt on jo pari kk ollu oikeesti aika perseestä mennä nukuksimaan että kai tässä vois lekurilla käydä piipahtamassa jokupvä, ihan mukavaa sitte ku alkaa duunitki niin ois se kai hyvä nukkuakki
ja joo kyllähän tässä nukutaankin yöt mutta välillä se on vaa niin Pirun hankalaa saada siitä unenpäästä kii, ja sit välil saattaa herätä keskellä yötä semmoseen oloon et ois märkäpuku päällä ku on niin ahdistavan hiostava olo! Pakko mennä istuu johki partsille ja juoda kylmää vettä tai jotai :D eikai toi nyt ihan normaaliakaan ole