Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Suosittelen ruisleipää voilla, metukalla ja vahvalla lastenkoskijalla (koskenlaskija) ja tietenki perään MAITORAHKAA BEIBI!

Oikiasti ois kaupassa tämmönen paketti :D
6523.jpg

Niin ja Heatseeker, mä kun luulin että sä olit vakavissas sen sun pituuden sovittamisen kanssa moottoripyörään :lol2:

Nonii vittu, pitkä ei mahdu mihinkään mutta lyhyttä on helppo jatkaa.

Mulla on kyllä yks kaveri joka ihan vakavissaan väittää että esim R1:stä pystyy ajamaan muutkin kuin kääpiöt. Mut saas nährä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kaikki muu on syöty, paitsi koiranruoka :dance:

Mimmosia ravintoarvoja niissä muuten on, halpaa bodyruokaa joku 20kg säkki :hyper:

No melkein kaikki syöty :D Alpenin suklaa-myslipatukoita löytyy neljä kappaletta.. Mars-patukkajäätelö löytyy.. Ja onhan mulla maitorahkaa plus marjoja. Mä pärjään!

Joo no kylhän niillä pystyy ajelemaan mutta on se vähän ahdasta varmasti kun mulla meinaa omallakin pyörällä välillä polvet puutua vaikka toi on tollanen tourinki mopo :rolleyes: Tosin eiköhän tollanen kilokyykkykin mene jos sun ajelut on sellasta niin kuin naisteskin kanssa, eli lyhyitä rykäsyjä keula pystyssä ja kumi palaen!

Elä unohra uusinta Bleidiä! On muuten yks komeimmista promovideoista ikinä. Uudet Aventador pätkät tulee kyl aika lähelle ja on "hieman" parempi laatusia.

Joo no kylhän niillä pystyy ajelemaan mutta on se vähän ahdasta varmasti kun mulla meinaa omallakin pyörällä välillä polvet puutua vaikka toi on tollanen tourinki mopo :rolleyes: Tosin eiköhän tollanen kilokyykkykin mene jos sun ajelut on sellasta niin kuin naisteskin kanssa, eli lyhyitä rykäsyjä keula pystyssä ja kumi palaen

Sinä päivänä kun ostan jonkun customivehkeen, minut saa ampua.

Oli miten oli, käyn huomenna koeistumassa ton R1:sen, ja vaikka muutaman muunkin siinä samalla.
Jos menee liian vaikeeks niin unohdetaan sitten koko juttu:D

Öitä pallerot:zzzz:

Kyl tää on jumalauta karmeeta!! :@ kun suorastaan alkaa jo pelottamaan ku tulee ilta ja tietää että kohta pitäis myös mennä nukkumaan. Kammo tuskahiki pukkaa päälle, Jalat rupee liikkuu ittekseen ja tuntuu että pitäis juosta seinistä läpi! Jonkin sortin paniikkikohtausta pukkaa nykyään iltasin.. Mutta mikäs se tässä on kesälomilla valvoessa :( eijj kiva

Kyl tää on jumalauta karmeeta!! :@ kun suorastaan alkaa jo pelottamaan ku tulee ilta ja tietää että kohta pitäis myös mennä nukkumaan. Kammo tuskahiki pukkaa päälle, Jalat rupee liikkuu ittekseen ja tuntuu että pitäis juosta seinistä läpi! Jonkin sortin paniikkikohtausta pukkaa nykyään iltasin.. Mutta mikäs se tässä on kesälomilla valvoessa :( eijj kiva

Nukahtaminen/nukkuminenko sua ahdistaa ja siksi alat panikoimaan? (Kuvitellut olennot, kuoleminen, huominen...?)

EI! :) kaikki menee ihan hyvin! Parisuhteessa, työelämässä, ja noin niinkun muutenkin kaikki pitäis olla ihan hyvin! En vaan perkele tiiä mikä hitto siin on et rupee tulee taas tälläsiä oloja? Joskus vuosia sitten ollut kans noita mutta ne on menny nopeesti poiskin. Nyt on jo pari kk ollu oikeesti aika perseestä mennä nukuksimaan että kai tässä vois lekurilla käydä piipahtamassa jokupvä, ihan mukavaa sitte ku alkaa duunitki niin ois se kai hyvä nukkuakki :) ja joo kyllähän tässä nukutaankin yöt mutta välillä se on vaa niin Pirun hankalaa saada siitä unenpäästä kii, ja sit välil saattaa herätä keskellä yötä semmoseen oloon et ois märkäpuku päällä ku on niin ahdistavan hiostava olo! Pakko mennä istuu johki partsille ja juoda kylmää vettä tai jotai :D eikai toi nyt ihan normaaliakaan ole

Niin ne väittää :) eipä se uni ainakaan täällä roikkumalla tule, mutta saipahan avautua ;) Katotaas miten äijä käy.. Kyllä nyt jo ihan normi fiilis.. Mutta näytti toi pari tuntia kestävän :@ jos heittäis vähän "iltapalaa" ikeniin ja koittais nukkua!

On noi mamut hienoja. Ei tarvii nukkua koskaan kun on mamuja naapurissa saatana. Töissä tai koulussa kun ei käydä niin valvotaan yöt ja jostain syystä se puheääni on HUUTOA. Eikä jaksais aina mennä sanoo et "hei puhukaa hiljempaa", "hei voitteks olla hiljempaa", "hei mä yritän nukkua tuolla".

Mä olin jo nukkumassa vittu.

Back
Ylös Bottom