Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No kaikkihan tietää sen, ettei Arskan alkuperäisä voita mikään. Mutta itse oon ainakin kiinnostunut näkemään kyseisen pätkän ihan siitä syystä, että tykkään genrestä, aiheesta ja visuaalisesti voi olla hyvinkin viihdyttävä. Henkilöiden karismat on asia erikseen, mutta tärkeintä on, että lihakset pullottaa ja iho kiiltää hiestä, rasvasta ja liasta. :D :kuola:

Joo olen ehkä vähän levottomalla tuulella tänään.

Kehitys kehittyy onneksi. Visuaalisesti varmasti aivan mahtava. Mutta silti Arskan puuttuminen Conanista on kuin sydämmessä olisi reikä...

images

Kehitys kehittyy onneksi. Visuaalisesti varmasti aivan mahtava. Mutta silti Arskan puuttuminen Conanista on kuin sydämmessä olisi reikä...

images

Cry me a river. :D :haart:

Paskin kohta leffassa oli juuri se "arskan" esiintyminen. Kun se siihen ilmestyi, sanoin kaverille leffateatterissa että "et oo vittu tosissas... meikä lähtee nyt vittuun täältä". Se nappas hihasta kiinni ja sanoi että ei hätää, ei se tässä pitkään varmaan ähise. Onneksi ei, mutta olihan se silti aika vitunmoinen moodkiller.

Juu ei väsytä ei. Työmotivaatio on tänään kyllä pakkasen puolella.

Mutta itse oon ainakin kiinnostunut näkemään kyseisen pätkän ihan siitä syystä, että tykkään genrestä, aiheesta ja visuaalisesti voi olla hyvinkin viihdyttävä. Henkilöiden karismat on asia erikseen, mutta tärkeintä on, että lihakset pullottaa ja iho kiiltää hiestä, rasvasta ja liasta. :D :kuola:

Mulla myös oli odotukset korkealla tuon suhteen mutta sitten rupesin olemaan vähän kriittinen trailerien suhteen kun näytti et leffa on jotenkin onnistuttu mokaamaan jo ennen leikkauspöytää, jossa se on yritetty parsia kasaan epätoivon vimmalla.

e: tuo conan näyttää jo sen takia ihan helvetin hyvältä ettei arska ole siinä.

Riippuu mistä roikkuu. Salvation oli paras termis juuri siksi koska arska ei ollut siinä.

Onneksi trollaus on nykyään sallittua, muuten roikkuisit jo kiikussa tollasten rienausten jälkeen. Älä kuitenkaan kuvittele, että kukaan ottaisi sinua vakavasti tämän jälkeen..

Kattelen taas yhtä paskaa jaksoa Falling Skiesta. Miten mä vieläki jaksan seuraa tätä roskaa... huoh. Mitä Conaniin vielä tulee, niin vois jopa käydä sen naureskelee sen leffassa. Eihän se varmaan, mikään super ihmetys voi olla, mutta miekat ja vihasen näköset naiset tonne vetää mukana.

Onneksi trollaus on nykyään sallittua, muuten roikkuisit jo kiikussa tollasten rienausten jälkeen. Älä kuitenkaan kuvittele, että kukaan ottaisi sinua vakavasti tämän jälkeen..

Tämä lause kuultuna tältä nimenomaiselta henkilöltä on ehkä yksi absurdeimmeista asioista mitä on tullut kuultua/luettua pitkään aikaan. Kiitos tästä.

Back
Ylös Bottom