Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ally! Mullapa onkin vihdoin lippu Skrillexin keikalle! :)

ÄÄÄK!!! Missä milloin? Joko on loppuunmyyty? Skrillex on mahtava, tulee varmasti hyvä keikka.

No ohhoh, äläs ny! Kyllä mää siivota osaan. Jääkaapin sulattaminen nyt vaan on ihan yliarvostettua, en ymmärrä miksei se voi vaan pysyä sellasena ettei jäätyisi eikä sitä tarvitsisi sulattaa...

Mun sisko on muuten vielä turhempi tapaus kuin minä. Mä olen majaillut täällä siskoni kämpässä vajaan kuukauden ja olen siivonnut varmaan useammin kuin sisko sen vuoden aikana mitä on tässä asunut. Viime viikolla pesin lattian ja hämmästyin kun lattiasta lähti irti tahroja, joita olin luullut lattiaan kuuluviksi kuvioiksi. Imuri oli "rikki", joten sisko ei ollut myöskään imuroinut aikoihin. Tyhjensin imurin pussin ja kas kummaa, se toimii taas.

Söin äsken puoli litraa kirsikoita. Oli hyvää.

Huomenna voimme siis odottaa jääkaappiketjuun uutta, villiä ja märkää kuva materiaalia. Tämä tietenkin sisko likan kanssa hyvää huomenta liikettä kameran edessä tehden ;)

Huomenna voimme siis odottaa jääkaappiketjuun uutta, villiä ja märkää kuva materiaalia. Tämä tietenkin sisko likan kanssa hyvää huomenta liikettä kameran edessä tehden ;)

Tottakai ;)

Mulla on tosi nätti pylly just nyt, toisessa kankussa sellanen sormenpään kokoinen hyttysenpurema. Näyttää ihan finniltä ja kutisee niin perkeleesti. Nam!

Joo kyllä liput on loppuunmyyty.. Itekkin sain tuurilla metsästettyä sellasen vielä siskon miehen avustuksella kun en tajunnut heti silloin ostaa lippua kun tuli myyntiin. 29. päivä Helsingin Circuksessa.

Joo kyllä liput on loppuunmyyty.. Itekkin sain tuurilla metsästettyä sellasen vielä siskon miehen avustuksella kun en tajunnut heti silloin ostaa lippua kun tuli myyntiin. 29. päivä Helsingin Circuksessa.

No höh. Mulla on kerrankin niin paljon töitä että olisin voinut lähteä jos se olisi ollut ensi kuussa (palkan jälkeen :D) ja tietty jos lippuja olisi vielä. Tänä kesänä pitää kyllä käydä katsastamassa se Playground, en selviä kesän yli ellen pääse reivailemaan.

Nyt vois kyllä reivailla unimaailmassa. Kroppa ihan rikki noiden Jazzien jälkeen, tein 4 päivää töitä lähes kellon ympäri... Nyt väsyttää kivasti :)

Mä en oo käyny piiiiiitkään aikaan Pleikkarissa.. Kohtuu tylsän näköstä ohjelmaa tuntunu olevan viimeaikoina :( Kai se on itekkin nöyrryttävä unille :zzzz:

Oivoi, töihin taas. Selkään ja jalkoihin sattuu, painoki noussu perjantaista 4kg ilman ylimääräistä syöntiä. Hyvä viikonloppu ollu. :D

Just ajattelin et juon tuon vesilasin tuosta pöydältä ja meen nukkuu, join lasin ja kauheella vauhdilla sillä sekunnilla alko tulee verta nenästä. Jiihaa :rock:

Huomenta vain, oli mukava herätä puoli viideltä vaikka duuni alkaa seiskalta. Mukavasti aikaa neppailla ja oleskella näin aamulla.

Joo. Kyllä väsyttää prkl. Kiitos Elisan. Runkkarit sulki mun puhelinlinjan eilen. Odottelen isoa kasaa viestejä tulevaksi läpi ja nyt ne on jossain Elisan omassa bittiavaruudessa prkl. Ei voi mennä oikein nukkumaankaan, kun odottelee tuon linjan aukeamista. Lisäksi kaikki duunipuhelut nyt jää tulematta läpi. Jotenki turhauttavaa ilman tuota vekotinta.

Vaikuttaa juuri sellaiselta elokuvalta, mistä meikäläinen tykkää! Toivottavasti tossa ei ole pahemmin mitään parisuhderakkausdraamaa ettei mene elokuva pilalle.

Et oo ilmeisesti katsonu stargate atlantista? Jos oisit niin tietäisit ettei ton jätkän karisma meinaakaan riittää täyttämään Arnoldin saappaita. Lisäks toi leffa on varmaan ohjattu ja leikattu päin persettä. En pidä. Odotan pettymystä.

Et oo ilmeisesti katsonu stargate atlantista? Jos oisit niin tietäisit ettei ton jätkän karisma meinaakaan riittää täyttämään Arnoldin saappaita. Lisäks toi leffa on varmaan ohjattu ja leikattu päin persettä. En pidä. Odotan pettymystä.

No kaikkihan tietää sen, ettei Arskan alkuperäisä voita mikään. Mutta itse oon ainakin kiinnostunut näkemään kyseisen pätkän ihan siitä syystä, että tykkään genrestä, aiheesta ja visuaalisesti voi olla hyvinkin viihdyttävä. Henkilöiden karismat on asia erikseen, mutta tärkeintä on, että lihakset pullottaa ja iho kiiltää hiestä, rasvasta ja liasta. :D :kuola:

Joo olen ehkä vähän levottomalla tuulella tänään.

En oo katsonut mitään, missä toi Momoa on ollut. Täysin uusi tapaus itselleni. Pakko toi on silti nähdä.

Back
Ylös Bottom