Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Valkaisuainettako kävit ostamassa?Kyllä taas rahaa paloi kun kävin vähän shoppailemassa. Tuli melkein se rättipää giffi mieleen

Salilllleee, ehkä kahville illalla, aamulla duuniin, huomenna kans sali tai lenkki+unta kuulaan ja la aamuna kohti helsinkiä ja sinkkumiittiä. jänskääävänskää![]()
Eihän me olla edes vanhoja vielä Judis! Oot vaan treenannu liikaa. Pidä lauantaina vapaata ja tuu juomaan jaffaa Suomenlinnaan :D
Missä kaikki rankasti reenaavat karjut?!
Täällä ROAAAAH!
Mä en treenaa rankasti enkä oo karju mutta oon täällä. Onpa muuten vittumainen kun ilmeisesti foorumin päivityksen myötä hävinny tästä vastausboxista kaikki nappulat, mistä saa muutettua fontteja tai laitettua linkkiä yms. Safarilla näky, mutta jostain syystä sekin tökki vitusti..
Kyllä mulla kaikki toimii Firefoxissa. Ootko käyny kattoo ettei sul ois muuttunu noi asetukset?
Eihän sitä nyt noin paljoa ennen miittiä kannata rehkiä tai ei sitten siellä jaksa enää mitään :D Asiat pitää priorisoida!