Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite koitin käydä ostaa farkkuja.
Pyysin tyttöä katsomaan yhdestä farkkumallista lantion 34" ja 36" pituuden, loose fit.
Kaikki meni hyvin siihen saakka ku piti saaha reisien yli mukamas 'loose fit' vaikka lantion ympärys oli sopiva, niin reisiin tarras kiinni niin saatanasti.. Ehkä on aika laihuttaa.

Salilllleee, ehkä kahville illalla, aamulla duuniin, huomenna kans sali tai lenkki+unta kuulaan ja la aamuna kohti helsinkiä ja sinkkumiittiä. jänskääävänskää :)

Salilllleee, ehkä kahville illalla, aamulla duuniin, huomenna kans sali tai lenkki+unta kuulaan ja la aamuna kohti helsinkiä ja sinkkumiittiä. jänskääävänskää :)

Eihän sitä nyt noin paljoa ennen miittiä kannata rehkiä tai ei sitten siellä jaksa enää mitään :D Asiat pitää priorisoida!

Mä en treenaa rankasti enkä oo karju mutta oon täällä. Onpa muuten vittumainen kun ilmeisesti foorumin päivityksen myötä hävinny tästä vastausboxista kaikki nappulat, mistä saa muutettua fontteja tai laitettua linkkiä yms. Safarilla näky, mutta jostain syystä sekin tökki vitusti..

Mä en treenaa rankasti enkä oo karju mutta oon täällä. Onpa muuten vittumainen kun ilmeisesti foorumin päivityksen myötä hävinny tästä vastausboxista kaikki nappulat, mistä saa muutettua fontteja tai laitettua linkkiä yms. Safarilla näky, mutta jostain syystä sekin tökki vitusti..

Kyllä mulla kaikki toimii Firefoxissa. Ootko käyny kattoo ettei sul ois muuttunu noi asetukset?

Kyllä mulla kaikki toimii Firefoxissa. Ootko käyny kattoo ettei sul ois muuttunu noi asetukset?

No höh. Mikähän vittu tässä nyt sitte taas on. Ainaki jotku asetukset on ennallaan, en sitte tiiä mitkä tähän vaikuttais. Eikä ne muuten näy tässä normaali vastaus hommassakaan. Päivitin kyllä firefoxinkin tänään johonki uuteen versioon, olisko se sitten aiheuttanu jotain.

Perkele, Iron Maidenin helevekon hyvä levy kadonnu hyllystä :( Justiin ku sitä vois soittaa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eihän sitä nyt noin paljoa ennen miittiä kannata rehkiä tai ei sitten siellä jaksa enää mitään :D Asiat pitää priorisoida!

Pitää käydä huomenna painimassa jos saan seuraa tai sitten puntilla ja lauantaiaamuna vielä nyrkkeilemässä. Treeni ennen naisia :)

Onpa hauskaa tutkia karttoja ja ettiä paikkoja, mihin pitäs huomenna töissä löytää. Navigaattorit on ihan yliarvostettuja :D

Back
Ylös Bottom