Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt oon tankannut mahani niin täyteen palapaistia, että varmasti jaksan tänään voittaa kaikki! (ja ei, jalkapallohan ei ole joukkuepeli)
Ähky.

^ Kuules ny possu.. ei sun pitäis pelata kun oot jumissa. Ei silti ettenkö ois itsekin tuota tehnyt, mutta mitä ny vaatimattoman kokemukseni pohjalta koetan neuvoa ja varmaan muutkin on samaa mieltä.. Guys/galz?

Oonkohan mä nyt edes samassa ulottuvuudessa muiden ihmisten kanssa, kun kukaan ei vastaa missään. Ei puhelimessa, ei facebookissa, ei mesessä ja mikä kamalinta, ei pakkotoistolla. Kaikki muu vielä menis, mutta että ei pakkotoistollakaan... Elämäni on raunioina.

Oonkohan mä nyt edes samassa ulottuvuudessa muiden ihmisten kanssa, kun kukaan ei vastaa missään. Ei puhelimessa, ei facebookissa, ei mesessä ja mikä kamalinta, ei pakkotoistolla. Kaikki muu vielä menis, mutta että ei pakkotoistollakaan... Elämäni on raunioina.

Mitä?

Jes! Ainakin Ephe on samassa maailmassa. Ei tässä sitte mitään hätää. Osaatko Ephe vastata tohon kysymykseen jonka kysyin ylempänä? Kortti vanhenee tässä kuussa, nii josko siitä johtuis?

Täytyy sanoa notta en ossoo vastata tommoseen kymysykseen. Kannattaa kysyä joltain pankkiirimilffiltä :D

Jes! Ainakin Ephe on samassa maailmassa. Ei tässä sitte mitään hätää. Osaatko Ephe vastata tohon kysymykseen jonka kysyin ylempänä? Kortti vanhenee tässä kuussa, nii josko siitä johtuis?

Ootko varma ettei se ole vanhentunut jo? Eli jos kortissa lukee 7/2011, voi olla että se lasketaan heinäkuun alusta heti... Tai emmätiiä. Soita pankkiin ja kysy.

Mä tahtoisin jotain herkkua. Suklaata tai jätskiä tai ihan mitä vaan. Ja haluaisin myös vapaapäivän jolloin voisin olla vaan kotona ja syödä niitä herkkuja.

Elämä on ihanaa pitkästä aikaa. En keksi mitään erityistä syytä miksi, mutta onpahan vain niin hyvä olla. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taidanpa ottaa viikon lomaa salilta, ei ole oikein rauta noussut viime viikkoina... tietenki kesä ja muut harrastukset, levon puute ja syöminenki vaikuttanu siihen. mutta silti. Uniki on katkonaista tän helvetin kosteuden ja kuumuuen takia.

Buu, loma loppuu ja huomenna takas töihin. :( En ala. No onneksi vielä elokuussa yksi viikko lomaa, niin saa hengähtää vielä tovin ennen syksyä ja talvea.

Ei jessus mikä ilta eilen. :D Tuli ehkä vedettyä vähän ns. lapdancea frendeille baarissa, sit kengät pois ja lasinsiruja jalkapohjiin. Ihan kaikkea ei tässä viitti kertoa, mutta sen voin sanoa että kyllä se oli hieno ilta. :lol2: I luvs my friends :haart: :)

Minä myös, mutta kyllä menee väkisin mulla huomiselle.

No miulla ei ole edes tota vaihtoehtoa kun tuo perkele meni kiinni koko heinäkuuksi ja toinen mitä olen kattellut on kyllä auki muuten hyvin, mutta se vitun asiakaspalvelu on ihan käsittämättömiin aikoihin auki. Taidan vaan vetää lajitreenejä ja aerobista koko perkeleen kuukauden kun on niin vaikeaksi salille liittyminen tehty. Pitäkööt tunkkinsa perkele. :curs:

Älä Ally sorru herkkuihin! Miten noin muuten huiskii? :D

Mutkun mää haluun! :( Ei mulla onneksi ole yhtään ylimääräistä rahaa edes sen verran että saisin karkkia. Oon elänyt tipeillä tässä jo viikon :D

Hyvin huiskii, teen duunia ku pieni orava ja väliajoilla yritän ruskettaa itseäni. Rentoa elämää! Mitäs sinne?

Ei jessus mikä ilta eilen. :D Tuli ehkä vedettyä vähän ns. lapdancea frendeille baarissa, sit kengät pois ja lasinsiruja jalkapohjiin. Ihan kaikkea ei tässä viitti kertoa, mutta sen voin sanoa että kyllä se oli hieno ilta. :lol2: I luvs my friends :haart: :)

:lol2: Tessu vauhdissa taas.

Back
Ylös Bottom