Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuo B&J-purnaus sai muuten mut melkein sortumaan ja käppäilemään makuuniin korvatakseni aamupalan tonkalla jädeä, mutta pienen henkisen taistelun jälkeen pystyin välttämään kiusauksen. Onneks mulla on järjetön selkäranka, koska asun makuunin naapurissa...

Kom hit! :haart:

Eihän tuota matkaa ole kuin vaivaiset 540km tahi jotain.. ehtis vielä hyvin huomiseksi takaisin - Tai sitten jäisin yöksi? :rolleyes:

Minkä takia mää en hukkaa kiloja?

Siks kun sä et ole koskaan kerännytkään ylimääräisiä, I guess? Mä taas koetan saada niitä lisää pysyäkseni tuon hiilaripossun, jota myös eqquksi ja erotiikan iiroseppäseksi kutsutaan, perässä..

Viimeksi muokattu:
Kato! Siikkeri! Mitä the mään? Ei kyl ihan irtoo tommossia näistä näpeistä :D

Kato! Siikkeri! Mitä the mään? Ei kyl ihan irtoo tommossia näistä näpeistä :D

Kesälommoo. Näyttää muuten vähän siltä että mun pitää jossain vaiheessa tulla käymään tuolla jenkillä Lahessa, pidetäänkö kahden henkilön pakkismiitti ja potkitaan renkaita?

Vähän lisää näppäilyä..

Cf, löysin äsken sun meseen aika oivallisen moottorin....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Alakaako tuo teirän keskenäinen kilipailu mennä vähän turhan vakavaksi, jos jo toistenne ruokiakin pöllitte? :D
Hehe, ei tässä kyllä tulis mieleenkään lähteä kilpailemaan tuon kundin kanssa. Tai ehkä korkeintaan shakissa tai pingiksessä, joissa uskoisin olevani vahvemmilla. Tuo jäde jäi vahingossa tänne :evil:

Alakaako tuo teirän keskenäinen kilipailu mennä vähän turhan vakavaksi, jos jo toistenne ruokiakin pöllitte? :D

Alkaa tää olla jo aika sairasta kun kampitetaan tätä vaatimatontakin kehitystä.. Eqqu kun jotenkin erheellisesti kuvittelee et mä pystyisin joskus uhkaamaan tuota sen "Espoon parhaat reidet & pakarat"-statusta - No way :jahas:

No mutta tämähän voidaan ratkaista ainoastaan valokuvilla, jotka ulkopuolinen ja täten puolueeton henkilö (=minä) arvioi! :evil:
Liikkuuko pakkiksella ketään, joka kävis samalla salilla kuin te? Haluaisin jututtaa häntä! :D

Alkaa tää olla jo aika sairasta kun kampitetaan tätä vaatimatontakin kehitystä.. Eqqu kun jotenkin erheellisesti kuvittelee et mä pystyisin joskus uhkaamaan tuota sen "Espoon parhaat reidet & pakarat"-statusta - No way :jahas:

Sun pitää sitten jyrätä se omilla vahvuuksillas ;)

Tjooh, saatiinpahan eilen kuitenkin naispuoliselta reenaajalta positiivista palautetta, jolla jaksaa painaa loppuvuoden. Maininta oli kuta kuinkin "te ootte kovemmassa kunnossa kun mä" - eli tässä ollaan nyt jo pudottu lokeroon jossa naisten fysiikatkin ovat vertailukelpoisia omiimme :jahas:

Kyllä se on tuo "Espoon paras yläpelti" -status jonka mielummin ottaisin (sulta pois).

Liikkuuko pakkiksella ketään, joka kävis samalla salilla kuin te? Haluaisin jututtaa häntä! :D

Jahas. Deadwood ja pekuu nyt ainakin.. kohteliaina kavereina & bodyveljinä saattavat sanoa jotain positiivista kun eivät kehtaa torpata maanrakoon - Meillä tosin on eqqun kans salilla koolla epävirallinen "Espoon Kerrospukeutujat Ry" ja hikoillaan siel melkein talvitamineissa, joten saattaa erheellisesti näyttää että tässä olisi kookaskin kaveri kyseessä.

Jahas. Deadwood ja pekuu nyt ainakin.. kohteliaina kavereina & bodyveljinä saattavat sanoa jotain positiivista kun eivät kehtaa torpata maanrakoon - Meillä tosin on eqqun kans salilla koolla epävirallinen "Espoon Kerrospukeutujat Ry" ja hikoillaan siel melkein talvitamineissa, joten saattaa erheellisesti näyttää että tässä olisi kookaskin kaveri kyseessä.

Nonii kiitos, meen heti laittamaan profiileihin viestejä "Ookko sää nähny LLCJ:tä iliman paitaa?" "Entä eqqun persettä?" :D

^^ No ei kait tuota pituuseroa nyt niin radikalisti ole kuitenkaan. Vaikka tolla sun hemmetin leveällä rakenteella näytät kyllä paljon pidemmältä kuin mitä oikeesti oot.

Kesälommoo. Näyttää muuten vähän siltä että mun pitää jossain vaiheessa tulla käymään tuolla jenkillä Lahessa, pidetäänkö kahden henkilön pakkismiitti ja potkitaan renkaita?

Vähän lisää näppäilyä..

Cf, löysin äsken sun meseen aika oivallisen moottorin....

No pidetään ihmeessä. Koskas oot tulossa hooodeille?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom