Vittumaista kun ihmiset ei maksa ensin velkojaan vaan käyttää rahaa johonkin vitun joutavaan ja sitten "maksaa kun kerkeää".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittumaista kun ihmiset ei maksa ensin velkojaan vaan käyttää rahaa johonkin vitun joutavaan ja sitten "maksaa kun kerkeää".
Olenko paha ihminen kun olen sitä mieltä että eksällä ei oo mitään vitun oikeutta lähtee minnekään vitun ulkomaille millekään vitun lomalle ennenkuin on maksanut yli puolen tonnin velkansa mulle?!

tää ilta menee varmaan siinä ku koitan ettiä sitä pokeleffaa..Niinpä. Voi vitun vitun vittu. Kerkesin jo avautua aiheesta aika hyvin. "Mulla on nyt kiire, voidaanko jatkaa myöhemmin." No vittu jatketaan. Saatana. Sanottakoon vielä, että se matkan hinta ois sama summa suunnilleen minkä herra on mulle nykyään velkaa. Rupeen kohta saatana laskeen korkoa sille summalle.
Niinpä. Voi vitun vitun vittu. Kerkesin jo avautua aiheesta aika hyvin. "Mulla on nyt kiire, voidaanko jatkaa myöhemmin." No vittu jatketaan. Saatana. Sanottakoon vielä, että se matkan hinta ois sama summa suunnilleen minkä herra on mulle nykyään velkaa. Rupeen kohta saatana laskeen korkoa sille summalle.
Ei kannata lainata rahaa sellaselle jolta ei oo valmis perimään niitä takasin.

XairaX aika kiva eksä sulla, oikea herrasmies :D
Kattotuuletin... pelkkä ajatuskin saa miut kateelliseksi!