Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Nyt on jeboulla iso jätskikippo edessä = elämä hymyileeee :) Kauppamatkalla (herwoodin keskustan läpi) tuli kaks miestä (+40v) tuli kysymään että lähdenkö terassille parille ja yks nainen tuli kysymään että mistä tollasia housuja saa, outoa sakkia tällä seudulla :D

Mitä jäätelöä?! Olisitko lähtenyt terassille jos kysyjä olisi alle 30v? :D

Mitä jäätelöä?! Olisitko lähtenyt terassille jos kysyjä olisi alle 30v? :D

Aino suklaaa, nam nammm <3 Ei tuolta ainoasta tähän aikaan auki olevasta kaupasta oikee muuta irronnu :D tai en ainakaa havainnu ben&jerry's jädei, muuta ku sen yksittäisen keksijäätelön.. Ja en olis tän näkösenä lähteny terassille vaikka kysyjä olis ollu oman perheen jäsen tai mun paras kaveri! Sen verran mökkivaatteet päällä huitelin tuolla, onneks kukaa ei tunne mua täällä. :D :D

...Ja en olis tän näkösenä lähteny terassille vaikka kysyjä olis ollu oman perheen jäsen tai mun paras kaveri! Sen verran mökkivaatteet päällä huitelin tuolla, onneks kukaa ei tunne mua täällä. :D :D

Mut sul oli kuitenki jotkut hienot housut ku joku niist kerran kysy? :D

Tosin nyt kyllä lähtisinki johonki ihan mielellään, mutta seura puuttuu :(
No voin mä lähteä jos oikein kauniisti pyydät... tai siis lähtisin jos uskaltaisin :nolo:

Huh. Yksi työvuoro takana, tunnin päästä lähtö toiseen paikkaan. Jeejeejeee. Joskus kahdelta varmaan tulee kiva ryysis kun kaikki ruissin kävijät suuntaavat tänne keskustaan baariin... vois laskea montako bisseä myyn siinä parin tunnin aikana.

7bdc_10.JPG

jebou mökkikuteissaan.

Mut sul oli kuitenki jotkut hienot housut ku joku niist kerran kysy? :D

No mun mielest kyl tosi kivat housut, tällaset christian audigier feikki pökät joissa menee perseessä tollanen jännä kuvio :D
IMG_7043.jpg

Ois Jebou kannattanu vaan jäädä Kouvolaan. Ois vaan pyydetty tupakkaa tai annettu puukosta.

Nii ja sehän ois sitte ollu tosi paljon kivempi vaihtoehto?

jebou mökkikuteissaan...

Haha on mulla sentää paita päällä paitsi biitsillä :D Löytyy kyllä itseasiassa mustana melkee tollaset housut, niissä on ton tyylinen vyökin :D

Maitorahkaa, jossa vesimelonia, mustikoita mansikoita. :)

EDIT: Muute onko kukaan muu huomannu, että lihasperuna tykkää niistä viesteistä, joissa hänelle vittuillaan?
Eikö se oikeesti tajua, että sille vittuillaan? :confused:

Olenko paha ihminen kun olen sitä mieltä että eksällä ei oo mitään vitun oikeutta lähtee minnekään vitun ulkomaille millekään vitun lomalle ennenkuin on maksanut yli puolen tonnin velkansa mulle?!

Back
Ylös Bottom