Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

HEI TIIÄTTEKÖ, mulla on hieronta-aika! Tosin pääsen hierotuttamaan ainoastaan yläkroppani (eihän sitä kävelemään tarvikkaan päästä :jahas:), muuten ei ollut aikoja vapaana. :(

Seuraava askel on luottaa penikkani/lonkkani jonkun hierojan käsiin. Siihen menee tosin varmaan pari viikkoa ennenkuin se tulee tapahtumaan. Joudun varmaan pitää pari lepopäivää aina ennen jalkapallotreenejä, mikäli haluan säilyttää liikkumiskykyni...

Oisko esimerkkiä tästä tappajakatseisesta voimakävelystä?

Hmm.. Ensiksi tietty pitää hioa ryhti kohdalleen eli jalkateriä hiukan ulos ja haara-asento hivenen tavanomaista leveämmäksi, rinta ulos, vatsaa sisään, käsivarsien levitys hiukan sivulle ja myös päätä on tapana pitää hiukan takakenossa, silmissä ynseän välinpitämötän katse ja leuka ylhäällä. Perus-stance siis kokolailla kuin bodykisoissa "anatominen edestä". Liikkuminen on sit hiukan nopeutettu versio Vince Taylorin Terminator-lavarutiinissa esittelemältä etenemistavalta( video löytyy YouTubesta). Kädet on myös hyvä olla jo valmiiksi pumpissa kun saapuu salille vaimonhakkaaja yleensä alakroppaa paremmin kehittyneen(kehitetyn) yläkropan verhona.

Oiskohan ne perusteet kutakuinkin tässä.. :)

Lopetan takuulla pakkotoistossa käymisen miittipäivän jälkeen. En kestä, kun en pääse sinne hypetykseen mukaan. :(

Äläs ny tyttö.. taitaa jäädä välista myös allekirjoittaneelta - Ainahan on ens vuosi ja järkätään vaikka uusi miitti silloin? Ainakaan tällä tarjonnalla ei espoosta löydy ketään joka mun singe-statusta uhkaisi, joten sitten taas karkeloihin mukaan. Toinen vaihtoehto ois tietty se, jos ens kesään tapaan koottaisi pakkisjengi miittiin myös Linnanmäelle? Viime kesänä oli ainakin kivaa ja mukavasti porukkaa paikalla. Pitäisköhän laittaa viestiä Buttikselle ja tiedustella..? :)

Hmm.. Ensiksi tietty pitää hioa ryhti kohdalleen eli jalkateriä hiukan ulos ja haara-asento hivenen tavanomaista leveämmäksi, rinta ulos, vatsaa sisään, käsivarsien levitys hiukan sivulle ja myös päätä on tapana pitää hiukan takakenossa, silmissä ynseän välinpitämötän katse ja leuka ylhäällä.

Mulla on yleensä kädet taskussa ja talsin miten sattuu, mutta muutenhan tuo osui täysin! Harr :D

Nyt on ihan blahhh fiilis kaikki asioita kohtaa. Onneks se muuttuu tossa vartin päästä ku meen salille reenaamaa ja huudatan musssiikkia niin pirun kovalla että jyskyy pään sisällä koko yön ne biisit :D

Ei hitto näiden pohkeiden kans. Kävely on sen verran v*ttumaista, että taidan olla laiska nössö ja siirtää jumpat huomiselle. Univelatkin sais kuitattua nyt kun pääsis ajoissa unille.

Eikös se niin mennyt, ettei Buranalle ole mitään annosteluohjetta?

Suositus taitaa olla korkeintaan 3 tabua per vuorokausi aikuiselle. Tietty jos on astmaatikko nii sit ei kannattais käyttää ibuprofeenia vaan parasetamolia(panadol, para-tabs) - tää nyt pienenä täydennyksenä kun kaikki eivät tuota tiedä/muista..

[e] Hitto sun loikkatreenien kans :) Ei kipeillä koivilla kannata vetää kovia treenejä, ei sit millään.. kuset sillä vaan omaan pakkiin.

Viimeksi muokattu:
Ei hitto näiden pohkeiden kans. Kävely on sen verran v*ttumaista, että taidan olla laiska nössö ja siirtää jumpat huomiselle. Univelatkin sais kuitattua nyt kun pääsis ajoissa unille.

Samma här!
Muista kokkailla huomiselle kolmet eväät! :D

Jalat ei vaan oikein tykännyt loikkatreeneistä. Lonkan alue on aivan kosketusarka ja penikat ryppyilee. Ja joo, nekin pitää hieroa mahdollisimman pian.
Eikös tuo Espoon Vin Dieseli tarjonnut sulle ilmasta hierontaa tuossa sivu pari aiemmin? Mars matkaan kohti Esbååta hop hop!

Samma här!
Muista kokkailla huomiselle kolmet eväät! :D

Taidan huomennakin käydä salaatilla niin kaksi eväsateriaa riittänee :)

Hitto sun loikkatreenien kans :) Ei kipeillä koivilla kannata vetää kovia treenejä, ei sit millään.. kuset sillä vaan omaan pakkiin.

Se oli vain sellainen kevyt loikkatreeni! :)
Kiitos vain muuten, oot aiheuttanut mulle pienen fobian hierojia kohtaan. :D Mun jalkavaivat eivät siis koskaan ratkea, kun pelkään sitä lonkkiinkoskemista!

Eikös tuo Espoon Vin Dieseli tarjonnut sulle ilmasta hierontaa tuossa sivu pari aiemmin? Mars matkaan kohti Esbååta hop hop!

Ei täsä mistään hinnoista oo puhuttu. :D Ja aina kyllä olen hieronnoistani maksanut.
Btw, luin sun postin laiskuustredistä. Miten sellaisia rahkatarjoilijoita saa koulutettua? :D

Mikäs nyt niin pilasi eiliset aurinkoiset fiilikset? :)

Kävin ihan mietttii et missä välis olin eilen aurinkoisin fiiliksin liikkeellä, illalla ainakin vitutti. Tai sit heittäydyit hieman sarkastiseksi.. plää, en oo vieläkää siirtäny itteäni salille. Kelasin vaa elämää ihan yleisesti töissä lähes koko päivän. Ja kaikkee että mitä tekis mieli tehä ja semmosta. Sit vaa masennuin ku on pakko painaa duunii viel pari vuotta ennenku voi lähtä opiskelee tms :D Enkä tykkää tästä työstä enää niin paljo ku ennen, vaikka tykkään siis tosi paljon mutta se intohimo ja omistuneisuus on hävinny vähä. Tarvin semmosen työn missä tapahtuu koko ajan koska sellasta jaksan vaikka 24h putkeen :D

Back
Ylös Bottom